اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره محیط‌ زیست آمل:

جاده‌های آمل با انباشت زباله مواجه است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره محیط ‌زیست آمل گفت: جاده‌های آمل با انباشت زباله مواجه است.

جاده‌های آمل با انباشت زباله مواجه است
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علی محمد دعاگو بعدازظهر امروز در کارگروه پسماند این شهرستان با اشاره به اینکه این شهرستان از نداشتن مکان تخلیه فاضلاب‌های شهری و نخاله‌های ساختمانی رنج می‌برد، اظهار داشت: وجود زباله‌ها چهره شهر را نازیبا کرده است.
وی با بیان اینکه در هرجا که نازیبایی ناشی از زباله وجود داشته باشد متولی آن محیط‌ زیست است، بیان داشت: وجود زمین‌های مناسب برای تخلیه زباله‌های ساختمانی از نیازهای اصلی شهروندان است.
دعاگو با تاکید بر اینکه بخشداران باید روند نظارتی خود بر زباله‌های روستایی را تقویت ببخشند، تصریح کرد: افزایش زباله‌ها در حاشیه شهرها نشان می‌دهد بخشی از جمع‌آوری زباله‌ها به خوبی انجام نمی‌شود.
این مسئول با اعلام اینکه این مشکلات را باید دسته‌بندی کنیم، گفت: باید برای مدیریت زباله‌ها در روستا نیز برنامه‌ریزی داشته باشیم.
رئیس اداره محیط‌ زیست آمل با انتقاد از وضعیت زباله‌ها در کنار راه‌ها و جاده‌ها اصلی تصریح کرد: سه راه واسکس، سه راه سرخ‌رود و جاده اصلی آمل و بابل نیز جمله محورهایی است که با انباشت زباله مواجه است.
وی با بیان اینکه متولی جمع‌آوری زباله‌های جاده‌های اصلی راه و ترابری است، افزود: باید نظارت مستمر بر جمع‌آوری زباله‌ها صورت گیرد و یا دفعات جمع‌آوری این زباله‌ها افزایش یابد.
دعاگو با اشاره به اینکه در این بخش باید وضعیت پیمانکاران مشخص شود، گفت: نظارت‌ها در این حوزه باید افزایش پیدا کند.
معاون شهردار آمل نیز با اعلام اینکه شهرداری برای تامین زمین‌های موردنظر برای تخلیه زباله‌ها آمادگی دارد، خاطرنشان کرد: آب منطقه‌ای باید زمین‌ها مورد نظر را تایید کرده و این زمین‌ها را در کمترین زمان ممکن در اختیار شهرداری قرار دارد.
علی علیزاده با بیان اینکه در گذشته نیز زمین به این بخش اختصاص یافته بود، اما با معارض‌هایی همراه بوده، گفت: باز هم آمادگی برای همکاری در این مجموعه از سوی شهرداری وجود دارد.
وی با تاکید بر اینکه پیمانکاران شهرداری به موقع و در زمان مناسب اقدام به جمع‌آوری زباله‌ها می‌کنند، اذعان داشت: کمترین مشکل در حوزه در شهر آمل وجود دارد.
انتهای ‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول