اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مهندسی شرکت آب و فاضلاب همدان:

پروژه فاضلاب آرامگاه تا میدان جهاد 45 روز به طول می‌انجامد

خبرگزاری فارس: معاون مهندسی شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: مسیر اجرای فاضلاب آرامگاه بوعلی تا میدان جهاد 750 متر است که به مدت 45 روزه به پایان می‌رسد.

پروژه فاضلاب آرامگاه تا میدان جهاد 45 روز به طول می‌انجامد
داوود اعرابیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز اجرای فاضلاب مسیر آرامگاه بوعلی تا میدان جهاد خبر داد و افزود: مسیر اجرای فاضلاب 750 متر است که با لوله 1000 از نوع کورتیبل دار است و جزء کلکتورهای اصلی شهر است.
وی تصریح کرد: در گذشته کلکتورهای این مسیر را به شکل هایپجکینگ انجام می‌دادند اما چند سالی است که این پروژه‌ها به شکل کانال روباز انجام می‌شود.
معاون مهندسی شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه این پروژه در سه فاز تعریف شده است، افزود: فاز یک در 450 متر، فاز دوم 185 متری و فاز بعدی آن در 165 متر طراحی شده که به ترتیب انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این پروژه هم اکنون چهار روز است که در حال انجام است و مدت در نظر گرفته شده برای کل پروژه 45 روز است که از این 45 روز 27 روز برای فاز 1 در نظر گرفته شده است.
وی ابراز داشت: اگر مشکلات بارندگی ایجاد نشود، پروژه در مدت معین به پایان می‌رسد که تاکنون نیز مدت موردنظر 27 روزه‌ای را که راهنمایی و رانندگی به ما داده است در طول روز مجوز بستن خیابان را به ما کم می‌دهد.
معاون مهندسی شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان اظهار داشت: تاکنون 100 متر از 450متر حفاری شده است و اگر بارندگی نیز صورت گیرد کار را ادامه می‌دهیم و بنای کار بر این است که کار را تعطیل نکنیم  و در این مدت تعیین شده کار را جمع کنیم.
انتهای پیام/ص30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول