اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم خبر داد:

کسب رتبه اول توسط هلال احمر قم در اجرای پروژه‌های داوطلبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم رتبه نخست را در اجرای تعداد پروژه‌های داوطلبی، جمع‌آوری اعانات مردمی و دریافت حق عضویت داوطلبی در میان کشور را کسب کرد.

کسب رتبه اول توسط هلال احمر قم در اجرای پروژه‌های داوطلبی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، خلیل‌الله سائلی ضمن تقدیر و تشکر از داوطلبین جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: سازمان داوطلبان از سال 79 به منظور حمایت از نیازمندان و اقشار محروم جامعه تشکیل و تاکنون نیز به منظور رسیدن به اهداف و برنامه‌های بشر‌دوستانه کار خود را ادامه داده است.
وی افزود: مهم‌ترین برنامه امور داوطلبان استان، جذب و سازماندهی اقشار توانمند است که طرح‌هایی همچون اهدای خون، مشارکت در برنامه‌های ملی و مذهبی واجرای برنامه‌های حمایتی را در کارنامه خود دارد.
مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: امور داوطلبان به تناسب و فراخور زمان و همچنین با توجه به وضعیت اقتصادی معیشتی در هر منطقه پروژه‌هایی را در حمایت از نیازمندان برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند و در این راه از مشارکت و همکاری خیرین و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر بهره می‌گیرد.
وی تصریح کرد: سازمان داوطلبان، برحسب حضور اعضا و داوطلبان، رتبه نخست را در جمع‌آوری اعانات مردمی، دریافت حق عضویت  و انجام پروژه‌های داوطلبی کسب کرده است‌.
سائلی با اشاره به طرح "قربانی" که در عید سعید قربان انجام شده است، گفت: با هماهنگی‌ها و پیگیری‌هایی که داوطلبان و اعضای نوع‌دوست انجام دادند، معاونت داوطلبان ‌توانست‌ پنج راس گوسفند زنده خریداری و ذبح و در میان 500 نفر مددجو توزیع کنند.
وی عنوان کرد: تعداد 334 مورد کمک  و اعانات مردمی برای کمک به مددجویان جمعیت هلال احمر جمع‌آوری شده که ارزش ریالی آن بیش از322 میلیون ریال بوده است.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول