اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در پیکارهای لیگ دسته اول والیبال؛

هلال احمر قم مقابل شیروان به پیروزی رسید

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: در مسابقات والیبال لیگ دسته یک، تیم هلال احمر قم مقابل تیم شیروان خراسان به پیروزی رسید.

هلال احمر قم مقابل شیروان به پیروزی رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، شب گذشته در ادامه بازی‌های لیگ دسته یک و طی یک بازی نفس‌گیر که میان تیم والیبال جمعیت هلال احمر استان قم و شیروان خراسان شمالی برگزار شد، تیم والیبال هلال احمر قم توانست به پیروزی برسد.
رئیس هیئت والیبال استان قم اظهار داشت: تیم والیبال هلال احمر قم که به عنوان نماینده استان در مسابقات لیگ دسته یک شرکت کرده بود توانست با پیروزی سه بر دو  بر تیم حریف فائق آید.
خلیل‌الله سائلی گفت: والیبال استان بعد از سال‌ها دوری از میادین ورزشی، توانست طی تمرینات سخت، تیمی را در خور شان استان وارد لیگ دسته یک کشور کند.
وی افزود: این مسابقه که طی پنج گیم میان تیم‌های هلال احمر و شیروان برگزار شدکه هلال احمر قم با نتایج 22 بر 25، 25 بر 21، 16 بر 25، 25 بر 22 و 21 بر 19 به سود خود در یک دیدار خانگی شکست داد.
این مسئول تصریح کرد: بازی‌های دسته یک کشوری در دو گروه «الف» و «ب» برگزار می‌شود که تیم والیبال استان قم در گروه «ب» قرار گرفته  و با تیم‌های شفق اردکان، گل گهر سیرجان، راه و ترابری اصفهان، شهرداری زاهدان، شیروان خراسان شمالی هم گروه است.
سائلی بیان داشت: بازی بعدی با تیم والیبال راه و ترابری اصفهان است که دوم آذر ماه در ورزشگاه تختی اصفهان برگزار می‌شود.
وی اظهار امیدواری کرد که تیم والیبال هلال احمر استان قم با حمایت مسئولان و کسب برتری بر حریفان بتواند جواز صعود به لیگ برتر کشوری را کسب کند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول