اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت ساختمان؛

14 شرکت برتر ایرانی در نمایشگاه دبی حضور دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: 14 شرکت برتر ایرانی در بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت ساختمان دبی حضور دارند.

14 شرکت برتر ایرانی در نمایشگاه دبی حضور دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، رسول محققیان با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در دبی اظهار داشت: این نمایشگاه که در مرکز تجارت جهانی دبی با حضور مقامات محلی افتتاح شد، میزبان 69 کشور بوده و در نوع خود از بزرگ‌ترین رخدادهای صنعت ساختمان جهان به شمار می‌رود. 
وی ادامه داد: از بین 69 کشور مشارکت‌کننده حضور کشورهای آلمان، ایتالیا و ترکیه بسیار چشمگیر است که 14 شرکت برتر ایرانی در بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت ساختمان دبی حضور دارند و روزانه هزاران نفر از سراسر دنیا از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.  
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به حضور بازدیدکنندگان ایرانی در این نمایشگاه تصریح کرد: نمایشگاه BIG5 اهمیت و اعتبار خود را در جامعه متخصصان و بازرگانان یافته است.
وی با بیان اینکه غرفه‌داران ایرانی با وجود گذشت فقط دو روز از نمایشگاه رضایت‌مندی بالایی از میزان استقبال بازدیدکنندگان داشته‌اند، افزود: در این نمایشگاه می‌توان به برگزاری صدها عنوان کارگاه آموزشی و سمینارهای تخصصی اشاره کرد که همگی با استقبال متخصصان امر روبه‌رو شده است.
مدیر نمایشگاه‌های خارجی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در ادامه بیان داشت: نمایشگاه صنعت ساختمان نه تنها رضایتمندی شرکت‌های ایرانی حاضر در زمینه ساختمان را در پی داشته است، بلکه از نظر صنعت نمایشگاهی نیز دستاوردی بزرگ برای شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان محسوب می‌شود.
مهدی لطیفی با بیان اینکه در طول دو روز برگزاری این نمایشگاه پیشنهادهای متعددی جهت همکاری‌های متقابل با مراکز نمایشگاهی ارائه شده است، گفت: هنگ‌کنگ، ترکیه، دبی، قطر و کشورهای حوزه آفریقا مطرح شده است که همگی پس از اتمام نمایشگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
به گزارش فارس؛ شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان مجری انحصاری برگزاری پاویون ایران در این نمایشگاه است و 14 شرکت برتر ایرانی در بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت ساختمان دبی حضور دارند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول