اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان خبر داد:

حضور 60 تعاونی همدان در نمایشگاه سلیمانیه

خبرگزاری فارس: قائم مقام اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: نخستین نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون ایران روز دوشنبه در سلیمانیه عراق افتتاح شد و ۶۰ تعاونی فعال از این استان در این نمایشگاه حضور دارند.

حضور 60 تعاونی همدان در نمایشگاه سلیمانیه
حمیدرضا یاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون جمهوری اسلامی ایران که برای نخستین بار از 30 آبان تا چهارم آذرماه امسال در شهر سلیمانیه عراق برگزار می‌شود، استان همدان با 60 واحد فعال و توانمند تعاونی شرکت کرده و صدها بازرگان، تولید کننده و صنعتگر برای تبادل نظر و بازاریابی محصولات خود از ساعات نخست این نمایشگاه به عقد قراردادهای اقتصادی مشغول شده‌اند.
وی با برشمردن ویژگی‌های این نمایشگاه گفت: واحدهای فعال از تعاونی‌های تولیدی و خدماتی در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، مواد غذایی و خشکبار و صنایع چوب و... با شرکت در این نمایشگاه ضمن معرفی آخرین محصولات و دستاوردهای بخش تعاون، برای بازاریابی و عرضه این محصولات تلاش خواهند کرد تا ضمن شناخت دقیق بازارهای هدف و ارتقای سطح کیفی محصولات خود در آینده بستر مناسبی برای افزایش صادرات غیر نفتی فراهم شود.
قائم مقام اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان همچنین ویژگی دیگر این نمایشگاه را ایجاد پیوند محکم سیاسی با کشورهای دوست و همسایه برشمرد و خاطرنشان کرد: ضرورت دارد تا بر اهمیت نقش تعاون در ایجاد دوستی و مودت و پیوند‌های محکم اقتصادی و اجتماعی در بین ملت‌های ایران و عراق تاکید کنیم و این فرصت گرانبها را به زمانی برای تعامل و همکاری بیشتر بخش خصوصی تبدیل کنیم تا از این رهگذر علاوه بر توسعه صادرات و نمایش توانمندی‌های داخلی، به توسعه روابط و همدلی و ایجاد امید و نشاط اقتصادی و اجتماعی کمک کرده باشیم.
یاری تصریح کرد: در این نمایشگاه شرکت‌های فعال و واحدهای توانمند استان با نشاط و تلاش فراوان فضای خاصی به نمایشگاه داده و در ردیف استان‌های مطرح کشور، در این نمایشگاه درخشیده‌اند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول