اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب بازی‏های دسته اول؛

رقابت‏های فوتبال سمنان پیگیری شد

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتبال دسته اول شهرستان سمنان با انجام سه مسابقه دیگر در زمین چمن هلال احمر سمنان پیگیری شد.

رقابت‏های فوتبال سمنان پیگیری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز در یکی از این بازی‏ها، دو تیم وحدت اعلای و صنایع دستی در مقابل هم قرار گرفتند که تیم صنایع دستی خیلی زود موفق شد با دو گل ابراهیم احمدی در همان 10 دقیقه اول از حریف خود جلو بیفتد.
همین امر سبب شد تا بازیکنان تیم وحدت اعلا به خود آمده و در حالی که بازی به دقیقه 30 نرسیده بود، با سه گل محمد شعبانپور، علی شعبانپور و حسین عامری به حریف خود شوک وارد کند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.
اما در نیمه دوم، دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند ولی ابراهیم احمدی در دقیقه 70 سومین گل خودش و تیمش را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه تساوی سه بر سه تمام شود.
دو تیم شاهین و کومش برگزارکننده یکی دیگر از بازی‏های دسته اول سمنان بودند.
در این بازی، سیدمحمد خاتمی خیلی سریع تیم شاهین را در دقیقه 10 از حریف خود جلو انداخت و علی بینایی، بازیکن تیم کومش در دقیقه 33 بازی را به تساوی کشاند.
علی‏محمد یوسفی‏پور بار دیگر دروازه تیم کومش را باز کرد تا نیمه اول با همین حساب به پایان برسد.
در دقیقه 66 بازی بار دیگر علی بینایی بازی را به تساوی کشاند؛ اما این پایان کار نبود چون محمد نیاکان بازیکن تیم شاهین در دقیقه 81 گل برتری شاهین را وارد دروازه حریف کرد تا بازی با حساب سه بر دو به نفع تیم شاهین تمام شود.
در بازی دو تیم پیروزی و علمدار، هر دو تیم بازی نزدیک و متعادلی را به نمایش گذاشتند. در نیمه اول، بازیکنان تیم پیروزی بهتر از حریف خود ظاهر شدند؛ اما هرچه از وقت بازی می‏گذشت.
این تیم مومن‏آباد بود که نبض بازی را بر دست گرفتند و توانست از تحلیل رفتن بدن‏های بازیکنان حریف نهایت استفاده را ببرد و پیروز بازی شوند.
در این مسابقه بهمن مومن‏آبادی، عبدالحسین مومن‏آبادی و حسین مومن‏آبادی گل‏های تیم علمدار و محمد اسماعیل کی‏ساری و مسعود فرجی گل‏های تیم پیروزی را به ثمر رساندند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول