اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال اردبیل:

فوتبال اردبیل نیاز به حمایت اسپانسرهای قوی دارد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: فوتبال استان اردبیل با داشتن ظرفیت و قابلیت بی‌نظیر نیاز به حمایت جدی از سوی اسپانسرهای مالی دارد.

فوتبال اردبیل نیاز به حمایت اسپانسرهای قوی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجتبی فیروزی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات فوتبال پایه در اردبیل اظهار داشت: فوتبال به عنوان پرطرفدارترین رشته ورزشی امروز به یک صنعت پرسود تبدیل شده است و همه سرمایه‌گذاران می‌توانند از قبل سرمایه‌گذاری‌های خود در این حوزه حتی دستاورد و ماحصلی را نیز برای خود برچینند.
وی به ضعیف بودن بنیه تیم‌های فوتبال در اردبیل از لحاظ حمایت‌های مالی اشاره و تصریح کرد: ما با وجود داشتن مشکلات فراوان همچنان تیم‌های فوتبال قوی و ریشه‌ای را در این استان داریم که با پرورش استعدادهای بی‌نظیر آنها را به تیم‌های ملی می‌سپاریم.
فیروزی از حضور یک فوتبالیست نوجوان بانوی اردبیلی در اردوی تیم ملی نوجوانان خبر داد و خاطرنشان کرد: تیم فوتبال بانوان استان اردبیل در سال‌های اخیر حضور موفق در میادین ملی و حتی منطقه‌ای داشته است به طوری که تاکنون چند نفر از بانوان مستعد رشته فوتبال و فوتسال بانوان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.
این مسئول اضافه کرد: این دختر فوتبالیست بعد از درخشش در مسابقات سنگاپور با تیم فوتبال استقلال تهران قرارداد بسته است و هم‌اکنون در تمرینات این تیم شرکت می‌کند.
وی ادامه داد: چند ماه پیش نیز شاهد دعوت پیمان مرادزاده به اردوی تیم ملی جوانان زیر 19 سال کشور و بهنام قربانی به عنوان عضو فوتسالیست جوان اردبیلی به اردوی تیم ملی امید بودیم.
به گزارش فارس، دبیر هیئت فوتبال اردبیل گفت:‌ حضور این بازیکنان در اردوهای تیم ملی نشان می‌دهد که همچنان این استان در رشته ورزشی فوتبال مستعد است و اگر حمایت‌های لازم انجام شود در کنار ارتقای ورزشکاران و اثبات شایستگی‌های آنها می‌توانیم تیم‌های خوبی را نیز در لیگ‌های مختلف استان شاهد و ناظر باشیم.
وی از راه‌اندازی لیگ‌های استانی در رشته‌های فوتبال، فوتسال و حتی فوتبال خواهران خبر داد و افزود: ما با برگزاری منظم مسابقات لیگ استان تلاش می‌کنیم تا بهترین‌ها را که از ظرفیت و توان حضور در تیم‌های کشوری برخوردار هستند، معرفی کنیم تا بتوانیم از این ظرفیت در سطح ملی استفاده کنیم.
فیروزی به سطح تکنیک بالا و اخلاق حرفه‌ای بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال بانوان و جوانان و فوتسال اشاره کرد و اظهار داشت: اهرم پیشرفته فوتبال استان اردبیل جذب اسپانسر و سرمایه‌گذاری‌های ارزشمند در این حوزه است.
استان اردبیل با وجود این‌که تیمی در سطح لیگ یک یا لیگ برتر ندارد اما همه ساله بازیکنان زیادی از این استان به تیم‌های ملی دعوت می‌شوند که از آن جمله می‌توان به دعوت پنج بازیکن نوجوان به تیم ملی نوجوانان، دعوت بانوی نوجوان به تیم ملی و قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم ملی در المپیک، دعوت از بازیکنان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان و... اشاره کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول