اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رسول کربکندی با پیروزی به اصفهان برگشت؛

تیم فوتبال گاز جم مغلوب گیتی‌پسند اصفهان شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال گاز جم مغلوب گیتی‌پسند اصفهان شد.

تیم فوتبال گاز جم مغلوب گیتی‌پسند اصفهان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عصر دوشنبه و از هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم گاز فجر جم و گیتی‌پسند اصفهان در ورزشگاه شهدای جم در برابر هم قرار گرفتند که تیم گیتی‌پسند اصفهان با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید.
گیتی‌پسند اصفهان با مربی نام‌آشنای خود به‌نام رسول کربکندی در ورزشگاه شهدای شهر جم حضور یافت و بیش از 5000 تماشاگر از این مسابقه دیدن کردند.
در نیمه نخست این دیدار تیم گاز جم یک بازی تهاجمی از خود به نمایش گذاشت و با ۲ گل عرفان جم‌رتبه و مصطفی عیدی در برابر حریف مطرح خود به برتری رسید.
نیمه دوم به طور کامل به گیتی‌پسند اختصاص داشت و بازیکنان گیتی‌پسند موفق شدند ۳ بار دروازه تیم بحران‌زده گاز فجر جم را باز کنند و این مسابقه جذاب و دیدنی با نتیجه سه بر 2 به سود یاران کربکندی به پایان رسید.
مدیر عامل باشگاه گاز فجر جم در پایان این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نتایج گاز جم مطلوب نیست و تماشاگران و مسئولان گاز جم انتظار بیشتری دارند.
عبدالحسین فرهنگی از قطع همکاری با سرمربی تیم خبر داد و گفت: به دنبال عدم رضایت و قطع همکاری با مربی سابق، یکی از سرمربیان مطرح کشور از استان فارس جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم فوتبال گاز فجرجم در ادامه رقابت‌ها خواهد بود. 
این مسئول ادامه داد: مربی مورد نظر سوابق خوبی در لیگ‌های دسته دو و یک کشور داشته و حتی مدتی در لیگ برتر نیز به عنوان سرمربی خدمت کرده است.
وی بیان داشت: مجموعه سیاست شورای ورزش این باشگاه، استفاده از مربیان کارآمد بومی در استان بوشهر بود که در این شرایط خاص موفق به در اختیار گرفتن گزینه مناسب در استان نشدیم.
فرهنگی تصریح کرد: تیم گاز فجر جم در حال حاضر از 9 بازی خود، پنج باخت، یک برد و 3 مساوی در کارنامه دارد و با 6 امتیاز خود همچنان امیدوار به موفقیت در ادامه رقابت‌هاست.
مدیرعامل گاز فجر جم در مورد بازی امروز این تیم با گیتی‌پسند اصفهان اذعان داشت: در این بازی مربی بدن‌ساز تیم در کنار بازیکنان بود و مربیگری گاز را بر عهده داشت.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول