اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز:

قطب فراموش شده فوتبال تبریز احیا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: با درخشش تیم ماشین‌سازی، قطب فراموش شده فوتبال تبریز احیا می‌شود.

قطب فراموش شده فوتبال تبریز احیا می‌شود
شهرام دبیری  امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: درخشش تیم ماشین‌سازی موجب احیای قطب فراموش شده فوتبال تبریز شده و تداوم موفقیت این تیم منجر به آشتی تماشاگران ماشین‌سازی خواهد شد.
وی افزود: در دهه‌های گذشته در بازی‌های خانگی ماشین‌سازی بیش از 20 هزار تماشاگر حضور می‌یافت، اما نتایج ضعیف این تیم در دهه هشتاد و سقوط تا لیگ استانی سبب کاهش تماشاگر ماشین‌سازی شد.
دبیری در مورد نتایج این تیم نیز گفت: ماشین‌سازی تا هفته هفتم لیگ آزادگان سربلند بوده، اما صعود به لیگ برتر با تداوم پیروزی‌های این تیم میسر خواهد شد و در مسیر طولانی باقیمانده ممارست و تلاش بازیکنان و کادر فنی می‌تواند ماشین‌سازی را در صدر جدول محفوظ نگه دارد.
رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز بازی این تیم مقابل نیروی زمینی را بازی شش امتیازی ذکر کرده و خاطرنشان کرد: پیروزی در این بازی می‌تواند موقعیت ماشین‌سازی در صدر جدول را  تثبیت بخشد، اما تساوی نیز نتیجه خوبی در خانه حریف به شمار می‌رود و امیدواریم این تیم از بازی با نیروی زمینی با دست پر به تبریز باز گردد.
مالک باشگاه ماشین‌سازی از حضور پرقدرت این تیم در جام حذفی خبر داد و گفت: حضور پرقدرت در دو جام معتبر کشور نمایانگر ظرفیت بالای ماشین‌سازی بوده و با توجه به اینکه بازی ماشین‌سازی با داماش گیلان در مرحله یک هشتم نهایی در تبریز برگزار می‌شود، پیروزی در حضور تماشاگران این تیم دور از دسترس نیست.
دبیری مهمترین شاخصه تیم ماشین‌سازی را تلفیق بازیکنان جوان و با تجربه ذکر کرد و افزود: این باشگاه پیرو سیاست بومی گرایی و ارزش داده به بازیکنان این دیار بوده و شاهد هستیم  که ماشین‌سازی با بیشترین بازیکن بومی در مسابقات لیگ دسته یک ایران حضور دارد.
تیم ماشین‌سازی تبریز روز پنج‌شنبه مهمان تیم نیروی زمینی تهران است، ماشین‌سازی در حال حاضر با 15 امتیاز در صدر جدول گروه "ب" قرار دارد و نیروی زمینی با دو  امتیاز کمتر در تعقیب سبزپوشان تبریز  است.
ماشین‌سازی بعد از این بازی از سری مسابقات جام حذفی میزبان تیم داماش گیلان است. 
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول