اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرمربی تیم وزنه‌برداری مناطق نفت‌خیز جنوب:

لیگ وزنه‌برداری کشور شیر بی‌یال شده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم وزنه‌برداری مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: با توجه به ضعیف بودن ساختار لیگ وزنه‌برداری کشور، این مسابقات یال و کوپال خود را از دست داده است.

لیگ وزنه‌برداری کشور شیر بی‌یال شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا کاظمی‌نژاد ظهر امروز به مناسبت برگزاری بیست‌ و‌ یکمین دوره رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری بزرگسالان باشگاه‌های کشور اظهار داشت: هیچ‌گونه مشکلی در میزبانی هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان که پیشکسوتان بسیار را در خود جای داده است وجود ندارد و این عزیزان برای برگزاری این مسابقات سنگ تمام گذاشتند.
وی با بیان اینکه اگر ضعفی در رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری کشور وجود داشته باشد ناشی از نگاه فدراسیون وزنه‌برداری به این مقوله است، تصریح کرد: در هفته دوم رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری هنوز جدول برگزاری مسابقات وزنه‌برداری تا پایان سال نامشخص است.
سرمربی تیم وزنه‌برداری مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به لازم بودن تغییر نگاه فدراسیون به رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری کشور تاکید کرد: در صورتی که افکار و اندیشه‌های فدراسیون وزنه‌برداری عوض نشود، رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری مفهوم واقعی خود را از دست می‌دهد.
وی ادامه داد: برای برپایی رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری نیاز به 10 فاکتور اساسی از جمله انگیزه و حمایت‌کننده است که در حال حاضر لیگ وزنه‌برداری کشور با این مشکلات به شدت دست‌و‌پنجه نرم می‌کند.
کاظمی‌نژاد که سرپرستی تیم وزنه‌برداری مناطق نفت‌خیز جنوب را نیز بر عهده دارد ضمن تبریک به مقامات فدراسیون وزنه‌برداری به دلیل غرور آفرینی وزنه‌برداران ایران در رقابت‌های بین‌المللی تاکید کرد: درست است که مدال‌آوری وزنه‌برداران نام‌آور کشور ناشی از زحمات مقامات فدراسیون وزنه‌برداری است، اما این قهرمانان وزنه‌بردار حمایت خانواده وزنه‌برداری کشور را نیز پشت سر دارند که توجه بیشتر به رقابت‌های لیگ توسط فدراسیون وزنه‌برداری این حمایت‌ها را افزایش می‌دهد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول