اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیرجند؛

فانوس جشنواره قصه‌گویی منطقه 5 کشور روشن شد

خبرگزاری فارس: پیش از ظهر امروز فانوس جشنواره قصه‌گویی منطقه 5 کشور در بیرجند با حضور قصه‌گویان استان‌های شرق کشور آغاز شد.

فانوس جشنواره قصه‌گویی منطقه 5 کشور روشن شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جشنواره قصه‌گویی منطقه 5 کشور صبح امروز با حضور 29 قصه‌گو از 5 استان اصفهان، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد و خراسان جنوبی آغاز به کار کرد.
با روشن شدن فانوس جشنواره قصه‌گویی منطقه‌ای در بیرجند، کاروان قصه‌گویان منطقه 5 کشور با حضور در مدارس کار خود را به صورت رسمی آغاز کردند.
 بر اساس این گزارش با هماهنگی‌های انجام شده با آموزش و پرورش بیش از 20 قصه‌گو در چهار مدرسه حضور یافتند و کودکان بیرجندی پای قصه‌های مربیان کانون نشستند.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در مراسم آغازین حرکت کاروان قصه‌گویی ضمن خیر مقدم و خوش‌آمدگویی به قصه‌گویان اظهار امیدواری کرد که حضور قصه‌گویان در مدارس حرکت خوشایندی برای نفوذ هنر قصه‌گویی در تمامی محیط‌های اجتماعی، آموزشی و پرورشی باشد.
عبدالرضا صمدی افزود: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ قصه و قصه‌گویی برگزار می‌شود و 29 قصه‌گو در این جشنواره با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که از این تعداد 23 نفر از  قصه‌گویان کانون و شش نفر قصه‌گوی آزاد هستند.
وی تاکید کرد: جشنواره قصه‌گویی منطقه 5 کشور دوم و سوم آذر ماه به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول