اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر پانزدهمین جشنواره قصه‌گویی منطقه 2 کانون کشور:

جشنواره‌های قصه‌گویی علمی‌تر شده است

خبرگزاری فارس: دبیر پانزدهمین جشنواره قصه‌گویی منطقه دو کانون کشور روند علمی جشنواره‌های قصه‌گویی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: روند علمی جشنواره‌های اخیر نمایان‌تر شده است.

جشنواره‌های قصه‌گویی علمی‌تر شده است
مرتضی حیدری در حاشیه پانزدهمین جشنواره قصه‌گویی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، کیفیت جشنواره‌های قصه‌گویی امسال را نسبت به سال‌های گذشته متفاوت دانست و گفت: کیفیت جشنواره‌های قصه‌گویی امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است و دقت دست‌اندرکاران، مربیان، مدیران استان‌ها و کارشناسان در کنار فرآیند شیوه‌نامه جشنواره قصه‌گویی در این روند تاثیرگذار بوده است.
وی حضور مدیریت پژوهش در کنار مدیریت هماهنگی استان‌ها در ارزیابی جشنواره‌های منطقه‌ای را از نکات امیدوارکننده و علمی جشنواره‌های منطقه‌ای خواند.
دبیر پانزدهمین جشنواره قصه‌گویی منطقه دو کانون کشور همچنین از برگزاری چهار نشست تخصصی با حضور اساتید مطرح و توانای قصه و قصه‌گویی در جشنواره بین‌المللی خبر داد و گفت: در جشنواره بین‌المللی امسال قصه‌های بین‌المللی نیز داوری می‌شوند و در این راستا نشست‌هایی نیز با مدیران جشنواره‌های منطقه‌ای  برگزار شده است.
حیدری گفت: از تفاوت‌های دیگر جشنواره بین‌المللی امسال حضور الزامی یک کارشناس از هر استان در نشست‌های تخصصی جشنواره بین‌ا‌لمللی با هدف حرفه‌ای‌تر شدن قصه و قصه‌گویی در کانون به صورت جدی است.
دبیر جشنواره قصه‌گویی منطقه دو کشور ضمن تاکید بر روند ادامه فعالیت‌های مربوط به قصه و قصه‌گویی این دو را از فعالیت‌های ثابت و رسمی کانون خواند که سال به سال کیفیت آنها بالاتر می‌رود.
حیدری قصه و قصه‌گویی را روشن کننده مسیر تعلیم و تربیت دانست و به عنوان شیوه‌ای تربیتی و جذاب که سادگی، پرمحتوایی و بهره‌گیری از تخیل و تفکر در آن نمود دارد، از قصه و قصه گویی یاد کرد.
به عقیده مدیر هماهنگی استان‌ها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید هر سال در ارزیابی‌ها نظر مربیان و کارشناسان و مدیران را نسبت به جشنواره‌های قصه‌گویی جمع‌بندی کرد و با توجه به انتقادها و پیشنهادهای تازه‌تر روند رو به رشد بودن این جشنواره‌ها را طی کرد.
پانزدهمین جشنواره قصه‌گویی منطقه دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منطقه دو کشور از 28 تا پایان آبان‌ماه جاری به مدت سه روز در استان کردستان در حال برگزاری است در این جشنواره به میزبانی کانون کردستان  قصه‌گویانی از استان‌های ایلام، همدان، کردستان، کرمانشاه، مرکزی و لرستان قصه‌گویی می‌کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول