اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان تأکید کرد:

تبعیت از ولی‌فقیه مهم‌ترین شاخصه بسیج است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مهم‌ترین ویژگی نیروهای بسیج تبعیت کامل از منویات مقام معظم رهبری است.

تبعیت از ولی‌فقیه مهم‌ترین شاخصه بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا صفی‌آریان پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی همدان با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران برای همیشه جاودانه مانده است، اظهار داشت: پیشرفت و ماندگاری آرمان‌های امام خمینی(ره) پس از 33 سال به خاطر ایثار بسیجیان، شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
وی افزود: بیداری اسلامی و خیزش‌های جهان اسلام ادامه راه انقلاب اسلامی ایران تلقی می‌شود و این به خاطر ماهیت عدالت‌طلبانه ایثارگران دفاع مقدس و بنیانگذار کبیر انقلاب است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ابراز کرد: در طی هشت سال جنگ تحمیلی تمام کفر در برابر اسلام می‌جنگید اما برخلاف انتظار تبعیت محض از ولی‌فقیه اسلام را بر باطل چیره کرد.
وی با تأکید بر اینکه پیشرفت امروز کشور را مرهون سیاست‌های الهی آیت‌الله خامنه‌ای هستیم، خاطرنشان کرد: گوش سپردن به فرامین رهبری و تبعیت از منویات ولی ‌فقیه از شاخصه‌های مهم اقشار بسیجی محسوب می‌شود که این ویژگی از اوایل انقلاب تا به امروز ادامه دارد.
صفی‌آریان گفت: امروز به خاطر تدابیر الهی مقام معظم رهبری در کشور و دنیا غرب با اعمال فشارهای زیاد و تحریم متحیر مانده است و قادر به تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.
وی در پایان با بیان اینکه 17 درصد از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی همدان ایثارگر و آزاده هستند افزود: بصیرت رهبری و حضور اقشار مختلف بسیج در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور را در تمام ابعاد مختلف نسبت به هجمه‌های دشمن بیمه کرده است.
انتهای پیام/ص30
    
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول