اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

یادمان شهدای اهل قلم و هنر در مازندران برگزار شود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندان گفت: یادمان شهدای اهل قلم و هنر در مازندران برگزار شود.

یادمان شهدای اهل قلم و هنر در مازندران برگزار شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای مداح استان مازندران اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی کسانی هستند که از ابتدای خلق بشریت مانع رشد و پیشرفت ارزش‌های الهی در جهان شدند.
وی تصریح کرد: شهدا با نثار خون خود کوشیدند که زمینه ترویج درست احکام الهی را در جامعه فراهم کنند و شهدای مداح کشور تلاش کردند که آهنگ جهاد را در گوش جان انسا‌ن‌ها شکوفا کنند.
استاندار مازندران با تاکید بر ترویج فرهنگ شهادت تاکید کرد: شهدای مداح با نوای دلنشین خود به بیان احکام الهی با آهنگ و شعر حماسی پرداختند و خود نیز در این راه به شهادت رسیدند.
نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه باید با همه توان خود در راستای فرهنگ شهادت در استان بکوشیم، یادآور شد: یادمان شهدای اهل قلم و هنر نیز با همکاری بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مازندران برگزار شود.
وی با بیان اینکه مداحان نیز هنرمندان قابلی هستند، خاطرنشان کرد: مداحان با هنر خود مفاهیم انقلاب اسلامی را نیز ترویج کردند.
استاندار مازندران با بیان اینکه حضور در مراسم یادمان شهدا شعبه‌ای از ضیافت الهی است، تاکید کرد: همه ما باید با پای دل در مراسم شهدا حضور پیدا کنیم.
این مسئول با اشاره به نقش تاثیرگذار مداحی آهنگران در دفاع مقدس یادآور شد: نقش مداحان در دفاع مقدس نیز تاثیرگذار است و ناله‌ها و زمزمه‌های آهنگران فضای دفاع مقدس را در ذهن‌ها تداعی می‌کند.
 
* شناسایی 65 شهید مداح در مازندران
در ادامه مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به شناسایی 65 شهید مداح در مازندران خاطرنشان کرد: در حال بررسی هستیم تا همه مداحان مازندرانی حاضر در دفاع مقدس را شناسایی کنیم.
حجت‌الاسلام ناصر شکریان در پایان اذعان داشت: کتاب جلد اول زندگی نامه شهدای مداح تهیه و تدوین شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول