اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‏های هفته بسیج در دماوند تشریح شد؛

از برگزاری همایش بیداری اسلامی تا غبارروبی مزار شهدا

خبرگزاری فارس: برنامه‏های هفته بسیج شهرستان دماوند در نشستی با حضور رسانه‏های گروهی شرق استان تهران در محل سپاه پاسداران ناحیه دماوند تشریح شد.

از برگزاری همایش بیداری اسلامی تا غبارروبی مزار شهدا
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری اظهار داشت: پیش از آغاز هر مطلبی باید این ایام مبارک را به همه آحاد امت اسلامی به ویژه مردم شریف، ولایی و شهیدپرور شهرستان دماوند تبریک عرض کنم.
داوود طایفه‏خانی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش مسئولان شهرستان دماوند و همچنین مجموعه خدوم سپاه پاسداران ناحیه دماوند، برنامه‏های متنوع و مدونی در حوزه‏های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی تنظیم و به ترتیب صورتی اجرایی به خود خواهد گرفت.
وی در تشریح برنامه‏های هفته بسیج شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: برنامه‏های هفته بسیج شهرستان دماوند از روز دوشنبه با شعار بسیج، اخلاق و معنویت با برنامه‏هایی نظیر دیدار شورای فرماندهی سپاه با امام جمعه دماوند، آذین‏بندی حوزه‏ها و پایگاه‏های مقاومت، نشست سیاسی و حلقه‏های صالحین فرهنگیان در رودهن، برگزاری نشست سیاسی در مهدیه آبسرد، دیدار شورای حوزه سه، پنج و فرماندهان پایگاه‏ها با ائمه جمعه دماوند و آبسرد و برگزاری نشست فرهنگی تربیتی حوزه سه آبسرد آغاز شد.
طایفه‏خانی گفت: در دومین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج، سازندگی و خدمت‏رسانی برنامه‏هایی همچون برگزاری کلاس آموزشی بهداشتی، نمایشگاه عکس پیشگیری از اعتیاد، نمایشگاه عکس در پایگاه شهید مصطفی خمینی، اعزام پزشک به روستاهای محروم و برپایی پایگاه انتقال خون در نظر گرفته شده است.
وی برگزاری همایش یادواره شهدا با تجلیل از مقام والای شهیده بانوی سال در حوزه هفت، نشست فرهنگی سیاسی در این حوزه، مسابقه فرهنگی با موضوع نقش فرهنگیان بسیجی در بیداری اسلامی در رودهن، مسابقات قرآن و عترت ویژه برادران، یادواره شهدای دبیرستان نرگس و مسابقه تیراندازی با سلاح جنگی در اردوگاه قدس دماوند را از دیگر برنامه‏های دومین روز هفته بسیج عنوان کرد.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند ادامه داد: روز سوم از هفته مقدس بسیج شهرستان دماوند با برنامه‏هایی مانند برگزاری مسابقه پیام کوتاه در آبسرد، نشست فرهنگی سیاسی، برگزاری مسابقات قرآن و عترت ویژه خواهران در حوزه شهید فهمیده، نشست فرهنگی سیاسی در دبیرستان کار و دانش دکتر حسابی، همایش بیداری اسلامی در رودهن، برگزاری نشست سیاسی و همایش بسیجیان، آغاز فعالیت هیئت قرآنی، برگزاری آیین تجلیل از نخبگان بسیجی، نشست روشنگری بیداری اسلامی در مسجدالرضا (ع) و برگزاری دوره‏های مشاوره حلقه‏های صالحین در حوزه هشت همراه خواهد بود.
وی در زمینه برنامه‏های روزهای چهارم و پنجم هفته بسیج دماوند اظهار داشت: در روزهای پنجشنبه و جمعه مقارن با روزهای چهارم و پنجم هفته بسیج برنامه‏هایی نظیر غبارروبی مزار شهدا در مزار شهدای گمنام دماوند، شرکت جمعی بسیجیان در رزمایش فدائیان انقلاب اسلامی سپاه استان تهران و شرکت جمعی نیروها در نماز جمعه تهران در نظر گرفته شده است.
طایفه‏خانی خاطرنشان کرد: روز ششم هفته بسیج شهرستان دماوند با عنوان بسیج، جوانان و اقتدار با برنامه‏هایی همچون برگزاری مسابقات ورزشی حوزه دو، مسابقه فرهنگی عکس عفاف و حجاب، مسابقه فرهنگی حوزه هفت، نشست سیاسی در حسینیه شهدای جورد و همایش مشترک فرماندهان حوزه‏ها، پایگاه‏ها و ائمه جماعات مساجد در حسینه سپاه همراه خواهد بود.
وی تاکید کرد: همچنین برگزاری آیین کلنگ‏زنی ساختمان پایگاه بسیج آردینه، همایش بسیجیان با موضوع بیداری اسلامی در سادات‏محله و مبارک‏آباد بخش رودهن، برگزاری مراسم شبی با شهدا در روستای بیدک، تجلیل از خانواده بسیجیان و برگزاری هشتمین یادواره شهدای آبسرد و کیلان از دیگر برنامه‏های روز ششم هفته بسیج است.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند افزود: در روز پایانی هفته بسیج امسال شهرستان دماوند با عنوان بسیج، امر به معروف و نهی از منکر نیز شاهد اجرای برنامه‏هایی مانند برگزاری یادواره شهدای دانش‏آموزی در سالن قدسیه دماوند، گشت پیاده ناصحان در رودهن و آبعلی، دیدار بسیجیان حوزه دو با امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی و برپایی نمایشگاه عکس امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه حضرت رقیه (س) خواهیم بود.
طایفه‏خانی برگزاری نشست فرهنگی سیاسی در پایگاه حضرت زینب (س) و محدثه، همایش فرماندهان حوزه دو، صبحگاه در هنرستان زینبیه، همایش بسیجیان و اهداء جوایز در پایگاه آبعلی، مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در حوزه سه، آیین شبی با شهدا در پایگاه لومان، مسابقات فوتسال جام شهیدان شریفی‏راد و مهدی رجب‏بیگی در حوزه پنج و رقابت‏های ورزشی در سالن حضرت علی‏بن‏ابی‏طالب (ع) آبسرد را از دیگر برنامه‏های روز پایانی هفته بسیج دانست.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول