اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی:

شهرسازی یکی از ارکان نظام مهندسی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی گفت: شهرسازی یکی از ارکان اصلی نظام مهندسی است.

شهرسازی یکی از ارکان نظام مهندسی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جعفر هاشم‌زاده صبح امروز در سومین نشست تخصصی شهرسازی که در سالن جلسات سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: تعداد افراد شهرساز در دهه 70 در آذربایجان غربی بسیار اندک بود و با فعالیت‌هایی که در این زمینه انجام گرفت و آموزش‌هایی که در این رشته ارائه شد، فارغ‌التحصیلان این رشته افزایش یافت و این امر گام مهمی در زمینه شهرسازی در آذربایجان غربی بود که برداشته شد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 30 نفر مهندس شهرساز عضو سازمان نظام مهندسی استان هستند، تصریح کرد: این تعداد بسیار کم است اما، مهندسان شهرساز نظام مهندسی استان از فعالترین گروه‌های تخصصی سازمان نظام مهندسی استان هستند.
این مسئول با اشاره به برگزاری همایش تخصصی گروه‌های شهرسازی کشور در ارومیه در سال 89، افزود: قطع‌نامه‌ای در این همایش منعقد شد که امروز از آن به‌عنوان منشور شهرسازی ارومیه یاد می‌شود.
هاشم‌زاده اعلام کرد: با برگزاری این همایش رشته شهرسازی در سطح کشور از غربت بیرون آمد.
وی اعلام کرد: در طرح انطباق شهری فعالیت استان آذربایجان غربی در بحث کمیسیون ماده 5 و طرح تفصیلی با بهایی که مسئولان استان به این قشر داده‌اند به خوبی پیش رفته است.
این مسئول ادامه داد: سازمان نظام مهندسی استان فعالیت‌های متعددی در این چهارچوب انجام داده‌اند که کنترل خدمات شهری در شاخص‌ترین این فعالیت‌ها است که به منظور ارائه بهینه خدمات به مردم انجام می‌گیرند.
رئیس سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی افزود: در راستای اهداف سازمانی فعالیت‌های خود را پیش می‌برد و سازمان نظام مهندسی در طول برنامه 5 ساله خود در دور پنجم اقدامات خود را به سوی اهداف سازمان سوق می‌دهد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول