اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل تاکسیرانی اهواز خبر داد:

اجرای طرح تبلیغات روی تاکسی‌های اهواز

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی اهواز از اجرای طرح تبلیغات روی تاکسی‌های اهواز خبر داد.

اجرای طرح تبلیغات روی تاکسی‌های اهواز
موسی ممبینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز با اشاره به آغاز طرح تبلیغات روی تاکسی‌های اهواز، اظهار داشت: در گام نخست، با تبلیغات روی یک هزار تاکسی موافقت شده است.
وی افزود: تبلیغات روی چند دستگاه از تاکسی‌های اهواز به صورت آزمایشی آغاز شده است.
ممبینی در مورد طرح تبلیغات روی تاکسی‌ها توضیح داد: بر اساس آیین نامه وزارت کشور، تبلیغات روی تاکسی‌ها مجاز است و با موافقت ناجا و راهور کشور چارچوب این تبلیغات نیز مشخص شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبالی که از طرح تبلیغات روی تاکسی‌های اهواز شده است، برابر نظر هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی قرار است این طرح دوباره به مزایده برود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز با اشاره به اینکه آیین نامه وزارت کشور در مورد ابعاد و نحوه قرارگیری تابلوی تبلیغاتی است، اظهار داشت: سهم تاکسی و سهم کانون تبلیغاتی در این طرح هنوز مشخص نیست و در حال حاضر به صورت پیشنهاد ارائه شده که باید توسط قائم مقام شورای شهر تصویب شود.
وی در مورد نحوه انتخاب تاکسی‌ها برای نصب تابلوی تبلیغاتی گفت: سری اول تاکسی‌ها بنا به تقاضا انتخاب شده‌اند و با توجه به پیشنهادات آمادگی داریم متقاضیان بیشتری بپذیریم.
به گفته وی در حال حاضر سه شرکت، تبلیغات روی ۲ هزار دستگاه، ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه و ۵ هزار دستگاه تاکسی را پیشنهاد داده‌اند که در حال بررسی است.
این مقام مسئول همچنین در مورد واگذاری تاکسی‌ها به پیمانکار توضیح داد: این امر با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی اجرا شده و بدعتی است که از سایر کلان شهر‌ها آغاز شده است.
وی وظیفه تاکسیرانی را مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی دانست و اظهار داشت: پیمانکارانی که انتخاب شده‌اند امور رفاهی و خدماتی در ایستگاه‌های تاکسی از جمله نصب آب سردکن و احداث سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه را به عهده دارند.
به گفته وی، پیشنهاد واگذاری امور به پیمانکاران با موافقت هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی به کمیسیون خدمات شهری پیشنهاد شده و در صحن علنی شورای شهر اهواز نیز به تصویب رسیده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول