اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه جهرم خبر داد:

اعزام 10 تیم پزشکی به نقاط محروم جهرم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه جهرم از اعزام 10 تیم پزشکی به مناسبت هفته بسیج به نقاط محروم این شهرستان خبر داد.

اعزام 10 تیم پزشکی به نقاط محروم جهرم
محمدصادق شادمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: پیرو تدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد خدمت‌رسانی به مردم در مناطق محروم در راستای ارتقای سطح سلامت عمومی جامعه، بسیج جامعه پزشکی در قالب برنامه‌های هفته بسیج اقدام به اعزام 10 تیم عمومی بهداشتی درمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم به مناطق محروم این شهرستان کرده است.
وی با بیان اینکه طرح خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکان جهرم در هفته بسیج به منظور خدمات‌رسانی به روستاهای محروم انجام می‌شود، افزود: این طرح از امروز آغاز شده است و تا پایان هفته بسیج ادامه دارد.
فرمانده سپاه ناحیه جهرم با بیان اینکه این تیم‌ها متشکل از پزشکان و پیراپزشکان متخصص هستند، ابراز داشت: بسیج جامعه پزشکی کشور در صورت احساس نیاز مناطق محروم سراسر کشور اقدام به اعزام تیم‌های پزشکی در راستای محرومیت‌زدایی این مناطق می‌کند.
وی با بیان اینکه این تیم‌ها به ارائه دارو، خدمات پرستاری و غیره در روستاها می‌پردازند، خاطرنشان کرد: این نهاد در طول سال بر اساس ضرورت و نیاز در هر فصل یا ماه اقدام به اعزام تیم و اکیپ‌های پزشکی، بهداشتی و آموزشی به مناطق مختلف و محروم می‌کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول