اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی آبادان خبر داد:

توسعه ورزش‌های همگانی در آبادان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های همگانی آبادان گفت: توسعه ورزش‌های همگانی در سطح این شهرستان با برگزاری منظم و هفتگی محقق می‌شود.

توسعه ورزش‌های همگانی در آبادان
محمود تیلا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به اینکه ایجاد نشاط و شادابی در بین همشهریان ضروری است، اظهار داشت: افزایش کارایی و فعالیت تک تک شهروندان با ارتقای نشاط و شادابی در آنها میسر می‌شود و این موضوع در دستور کار هیئت ورزش‌های همگانی قرار گرفته است.
وی به اجرای برخی از مسابقات این هیئت در شهرستان اشاره کرد و افزود: مسابقات ورزشی همچون داژبال (وسطی)، طناب کشی، بادبادک پرانی و... به صورت منظم در هفته‌های اخیر و روزهای تعطیل در پارک معلم به اجرا در آمده است.
دبیر هیئت ورزش‌های همگانی آبادان ضمن اشاره به استقبال شرکت‌کنندگان بیان داشت: در هفته‌های گذشته خانواده‌های آبادانی با حضور فعال در این رقابت‌ها، توانایی‌های خود را در زمینه این رشته‌های ورزشی جذاب و بانشاط ارزیابی کرده‌ و به آنان جوایز ورزشی تقدیم شده است.
تیلا با اشاره به ارائه ورزش‌های متنوع و مفرح مختلف به شرکت‌کنندگان در هفته‌های آتی تاکید کرد: در پایان هفته جاری مسابقه طناب زنی در پارک معلم برگزار می‌شود و این مسابقات پس از یک وقفه دو هفته‌ای بعلت ایام سوگواری ماه محرم مجددا از هجدهم آذرماه پیگیری می‌شود.
وی افزود: دارت، ماهیگیری ورزشی، طناب کشی، دوچرخه سواری و... از دیگر ورزش‌هایی است که در هفته‌های آتی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول