اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام‌نور کردستان خبر داد:

درخشش دانشجویان پیام‌نور کردستان در المپیاد ورزشی کشوری

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام‌نور کردستان از کسب چهار مدال رنگارنگ توسط کاروان 30 نفره دانشجویان پسر این دانشگاه در پنجمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر پیام نور کشور خبر داد.

درخشش دانشجویان پیام‌نور کردستان در المپیاد ورزشی کشوری
محسن پیشوایی‌علوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: پس از برگزاری مسابقات دور مقدماتی در مراحل شهرستانی و استانی هر ساله تیم‌های منتخب ورزشی استان به المپیاد ورزشی کشوری اعزام می‌شوند.
وی افزود: در همین راستا در آبان ماه سال جاری 30 نفر از دانشجویان منتخب در هفت رشته ورزشی به پنجمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور در استان مازندران اعزام شدند.
سرپرست دانشگاه پیام نور کردستان تصریح کرد: کاروان اعزامی کردستان را دانشجویان ورزشکار در رشته‌های کاراته، شنا، تکواندو، جودو، کشتی آزاد، کشتی فرنگی و تنیس روی میز تشکیل می‌دادند که خوشبختانه با کسب پنج مدال رنگارنگ موفقیت‌هایی را برای استان به ارمغان آوردند.
پیشوایی‌علوی اظهار داشت: در رشته کشتی فرنگی و در وزن 74 کیلوگرم فواد کریمی موفق به کسب مدال طلا شد و در رشته تنیس روی میز دوبل آزاد نیز دلیر محمدی مدال نقره این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.
وی افزود: آرمین حنیفی در رشته شنای 100 متر آزاد مدال برنز، محمدیاسر جلویزانی در وزن منهای 66 کیلوگرم جودو مدال برنز و خسرو حنیفی در وزن منهای 80 کیلوگرم تکواندو مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.
سرپرست دانشگاه پیام نور کردستان تصریح کرد: متأسفانه به دلیل همزمانی برگزاری این دوره از المپیاد با مسابقات کشوری برخی رشته‌های ورزشی از جمله کشتی فرنگی شانس کسب قطعی چندین مدال طلا از استان کردستان سلب شد چرا که در دوره چهارم المپیاد کشوری پسران در استان لرستان نیز تیم کشتی فرنگی کردستان به عنوان تیم برتر این المپیاد شناخته شد.
پیشوایی‌علوی اظهار داشت: به دلیل همزمانی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی با المپیاد شانس چندین مدال طلای قطعی را از دست دادیم اما خوشبختانه در مجموع این رقابت‌ها کاروان 30 نفره کردستان رتبه 18 تیمی را به خود اختصاص داد.
وی خاطرنشان کرد: از سال آینده رشته‌های مختلف المپیاد ورزشی دانشجویان به صورت مجزا و به میزبانی استان‌های مختلف برگزار خواهد شد و در این راستا نیز به دلیل درخشش دانشجویان کردستانی در رشته کشتی و کسب مدال‌های رنگارنگ در این رشته، میزبانی مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشجویان پیام نور کشور در سال آینده به استان کردستان واگذار شده است.
سرپرست دانشگاه پیام نور کردستان با تأکید بر فراهم کردن زمینه مشارکت گسترده دانشجویان در فعالیت‌های ورزشی در مراکز و واحدهای تابعه این دانشگاه، افزود:  با تمام توان در راستای فراهم کردن امکانات و فضای مناسب ورزشی برای دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه گام برداشته و در این مسیر نیز با دستگاه های متولی امر در سطح استان همکاری و تعاملی مناسب داریم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول