اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته دراگون‌بوت استان اصفهان:

ارتقای ورزش‌های آبی استان اصفهان یک تکلیف است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته دراگون‌بوت استان اصفهان گفت: سازمان آب منطقه‌ای اصفهان به دلیل اینکه شریان آب استان را در اختیار دارد، ارتقای سطح ورزش‌های آبی استان اصفهان را تکلیف خود می‌داند.

ارتقای ورزش‌های آبی استان اصفهان یک تکلیف است
محمدرضا سمیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دراگون‌بوت به عنوان یک ورزش چینی جایگاه خود را در کشور و استان اصفهان باز کرده است و تمام مسئولان سازمان آب منطقه‌ای خود را برای بالا بردن سطح کیفیت کاری ورزشکاران استان اصفهان آماده کرده‌اند.
وی که در یک ماه اخیر ریاست کمیته دراگون‌بوت استان اصفهان را بر عهده گرفته است و در عین حال مدیرعاملی باشگاه فرهنگی و ورزشی آب منطقه‌ای اصفهان را نیر بر عهده دارد، بیان داشت: بانوان فعال در رشته دراگون‌بوت استان اصفهان، ماه گذشته در رقابت‌های دراگون‌بوت کشوری که در دریاچه آزادی تهران برگزار شد، توانستند مقام سوم این مسابقات را از آن خود کنند.
مسئول کمیته دراگون‌بوت استان اصفهان افزود: در اسفند ماه سال جاری نیز، دریاچه آزادی تهران شاهد حضور ورزشکاران دراگون‌بوت استان اصفهان است که در این رابطه فراخان‌ لازم از طرف کمیته دراگون‌بوت استان اصفهان صادر شده است.
وی در مورد مشکلات آب استان اصفهان با اشاره به اینکه ورزشکاران دراگون‌بوت به دلیل کمبود آب در سد خمیر به انجام تمرینات می‌پرداختند، تاکید کرد: در سال جاری به دلیل برطرف شدن تقریبی مشکلات آب استان اصفهان این ورزش مفرح در زاینده‌رود برگزار می‌شود.
سمیعی گفت: استعداد‌های فراوانی برای رشته دراگون‌بوت در استان اصفهان وجود دارد که با برنامه‌ریزی‌های دقیق استعدا‌دهای جوانان فعال در این ورزشی را به شکوفایی کامل می‌رسانیم.
وی تاکید کرد: با هماهنگی‌های لازم با مسئولان دو رشته آبی اسکی روی آب و رشته جت اسکی، این دو رشته ورزشی‌ نیز به جایگاه واقعی خود در سطح استان اصفهان می‌رسند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول