اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین خبر داد:

حضور چهار ورزشکار قزوینی در مسابقات قوی‌ترین مردان ایران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین گفت: قزوین در مسابقات قوی‌ترین مردان ایران با چهار ورزشکار شرکت می‌کند.

حضور چهار ورزشکار قزوینی در مسابقات قوی‌ترین مردان ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، حسین مردعلی اظهار داشت: علی شکری، حسن قمیری، رضا مقدم و بهروز امینی نمایندگان استان قزوین در این رقابت‌ها هستند.
وی ادامه داد: این نفرات، ورزشکاران منتخب مسابقات قوی‌ترین مردان استان قزوین هستند که به سرپرستی علی شکری در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین آمادگی چهار ورزشکار قزوینی اعزامی به رقابت‌های قوی‌ترین مردان کشور را خوب ارزیابی کرد و اضافه کرد: امیدوارم امسال نیز همچون دوره قبل، قزوین یک نماینده در میان سه ورزشکار برتر این مسابقات داشته باشد.
وی افزود: اسکات تعادلی، حمل گونی‌های شن، حرکات سه‌گانه و اسکات خودرو از جمله بخش‌های مسابقات قوی‌ترین مردان کشور است که ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها در هر یک از این بخش‌ها شانس خود برای رسیدن به مراحل بالاتر را محک می‌زنند.
مردعلی همچنین از پیشنهاد هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین برای میزبانی رقابت‌های قهرمانی مچ اندازی کشور در قزوین خبر داد و گفت: با موافقت فدراسیون شاهد برگزاری این رقابت‌ها در قزوین خواهیم بود.
وی توضیح داد: در حال حاضر کمیته‌های مختلف و هیئت‌های شهرستانی بدنسازی و پرورش اندام در استان قزوین فعال بوده و ورزشکاران در رشته‌های مختلف به طور مستمر و دائم به تمرینات خود زیر نظر هیئت مشغول هستند.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین یادآور شد: قزوین در رشته‌های مختلف بدنسازی و پرورش اندام همواره از استان‌های مطرح کشور محسوب می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول