اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان قزوین:

دشمن در جنگ نرم تفکر ما را هدف گرفته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: دشمن در جنگ نرم تفکر و نگاه ما را هدف قرار داده است.

دشمن در جنگ نرم تفکر ما را هدف گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سالار آبنوش بعد از ظهر امروز در همایش شکوه خدمت و حدیث هجرت که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: بسیجی بودن یک افتخار است، بسیج یکی از عالی‌ترین و بهترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و بسیج فرزند انقلاب است.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب است، زمانی که امام خواست عقبه انقلاب را تعریف کند، غدیر را به ما نشان داد و ریشه انقلاب را در المیزان، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه و کربلا به ما معرفی کرد و انقلاب دستاورد و نتیجه آنهاست.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: آنچه ما را محکم‌تر کرده و در عرصه بین‌الملل برجسته‌تر کرده، این است که هرکس بخواهد حرکت و جهت انقلاب را از این مسیر به جای دیگری ببرد خود را به سرانجام بدی محکوم کرده است و انقلابی که ریشه‌اش صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه و کربلا باشد، قطع یقین آسیب نمی‌بیند.
وی عنوان کرد: ما باید به این ریشه‌ها توجه کرده و زندگی کنیم و تمام کسانی که در طول یک‌هزار و 400 سال تلاش کردند غدیر و کربلا درست به ما برسد و صحیفه و نهج‌البلاغه را درست دریابیم، تمام آنها بسیجی هستند و تمام انسان‌هایی نیز که در این راستا تلاش کرده و قدم برمی‌دارند بسیجی هستند.
آبنوش با طرح این سؤال که دشمن به چه ملت و کشوری حمله می‌کند، توضیح داد: وقتی تاریخ را می‌نگریم هرگز به ملتی که هیچ اثری نداشتند و بود و نبودشان معنا نداشته و انسان‌های بی‌خاصیتی بودند، حمله نشده است، زیرا به حالت عادی تصرف شده هستند، همواره ملت‌های بیدار، زنده و بابصیرت و اثرگذار در جامعه مورد حمله و هجمه واقع شدند و هرچه این خصوصیت‌ها برجسته‌تر بوده، فشار و حمله دشمن به آن ملت بیشتر بوده است و تبلور عینی آن کربلاست.
وی تأکید کرد: انقلاب ما که همان انقلاب امام حسین (ع) است به همین دلیل مورد هجمه است، ما روز 22 بهمن 57 انقلاب کردیم، روز 25 بهمن اولین حمله دشمن را داشتیم و ما از همان روز تا حال مورد هجمه و حمله دشمن بودیم و دلیل قاطع ما برای اثبات حقانیت و اثرگذاری انقلاب این است که از روز پیروز انقلاب تاکنون به شکل‌های مختلف علیه ما توطئه می‌شود و اگر ما ملتی بی‌خاصیت بودیم کسی کاری با ما نداشت.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: جنگ سخت با پیروزی انقلاب به سرانجام رسید و در جنگ نیمه سخت که هنوز ادامه دارد شهدایی تقدیم شدند ولی همواره بر آنها فائق آمدیم و سیستم پژاک را بر هم پیچیدیم و دست‌شان را از منطقه دور کردیم.
وی اعلام کرد: دشمن در جنگ نرم تفکر و نگاه ما را هدف قرار داده است، با جنگ سخت می‌خواستند کشور را به خطر اندازند و در جنگ نیمه سخت هدف‌شان امنیت بوده و در جنگ نرم هدف‌شان فکر و نوع نگاه جامعه است، ما در این جنگ نرم در دفاع، قوی‌ترین هستیم زیرا اهل بیت، عاشورا و مناسبت‌های فراوان مذهبی و ظرفیت‌های بزرگی مانند حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها را داریم و از همه مهم‌تر سلاح ما در مقابله با دشمن، بسیج است.
آبنوش اظهار کرد: رهبری در تعریف بسیج فرمودند هر کسی از تسلط بیگانه بر خود و کشورش بیزار است، بسیجی است بنابراین آحاد جامعه ما بسیجی هستند و چتر بسیج در کشور ما با این نگاه 70 میلیون نفر را پوشش می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند بسیج راه خداست، بسیجی کسی است که در راه خدا گام برمی‌دارد و حضور در بسیج سازندگی نیز راه مقابله با جنگ نرم است.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول