اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نمایشگاه کتاب مشهد-31

رسانه‌ها نقش مهمی در آگاهی مقابله با جنگ نرم دارند

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: رسانه‌ها نسبت به گذشته نقش بالا‌تری برای سطح آگاهی مردم برای مقابله با جنگ نرم دارند.

رسانه‌ها نقش مهمی در آگاهی مقابله با جنگ نرم دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پرویز فروزان‌فر ظهر امروز در بازدید از غرفه خبرگزاری فارس در نمایشگاه کتاب مشهد اظهار داشت: برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب غرفه مبارزه قاچاق کالا و ارز در معرض دید عموم قرار گرفته است.
فروزان‌فر افزود: بیش از 50 درصد مواد آرایشی و دیگر ارقام تقلبی در سطح کشور به وسیله قاچاق به دست مصرف‌کنندگان آنان که اغلب نوجوانان و جوانان بوده، می‌رسد.
وی افزود: اغلب این مواد قاچاق که در داخل کشور پخش شده، به عنوان یک عامل رفتارهای فرهنگی جوانان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
فروزان‌فر ابراز داشت: دشمنان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس، برای به‌دست آوردن منافع مالی خود، ایران را مورد هجوم خود قرار داد ولی امروز در جنگ نرم به وسیله کانال‌های ماهواره‌ای و اینترنت افکار جوانان و نوجوانان را به سمت خود جذب می‌کنند.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی افزود: پایین آوردن قیمت ماهواره در سطح جامعه و فروشگاه‌های مجازی برای دسترسی آسان با تولیدات مخالف انقلاب بی‌ارتباط با جنگ نرم و استکبار جهانی دولت‌های غربی علیه ایران نیست.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه غرفه ایجاد شده در سالن بهار سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، دستاوردهای کشورهای غربی را برای جذب افکار مردم به خوبی نشان داده است.
فروزان‌فر افزود: افزایش چشم‌گیر حضور مردم نسبت به سال گذشته نشان‌دهنده کیفیت غرفه‌های کتاب در مقایسه با سال گذشته است.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی ابراز داشت: رسانه‌ها نسبت به گذشته نقش بالا‌تری برای سطح آگاهی مردم برای مقابله با جنگ نرم دارند.
وی همچنین به ایجاد نمایشگاه کتاب در طول سال در بوستان و سایر مکان‌ها اشاره کرد و افزود: تمام دستگاه‌ اجرایی در سنجش فرهنگی باید به وسیله‌های مختلف مردم را با کتاب موجود در سطح بازار آشنا کنند و به دنبال افزایش سرانه در این زمینه باشند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول