اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته خانواده؛

همایش خانواده پایدار در دلیجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری استان مرکزی از برگزاری همایش خانواده پایدار به مناسبت هفته خانواده در هفته جاری در دلیجان خبر داد.

همایش خانواده پایدار در دلیجان برگزار می‌شود
اشرف جواهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به مناسبت هفته خانواده همچنین همایش سلامت خانه و جامعه به منظور تبیین نقش خانواده در سلامت اجتماع در دلیجان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: همایش ارائه الگوهای سالم خانواده اسلامی نیز عصر امروز در اراک برگزار می‌شود.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری استان مرکزی از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در اراک خبر داد و بیان داشت: این همایش چهارم آذرماه در اراک برگزار می‌‌شود.
جواهری از برگزاری کارگاه آموزشی مهارت زندگی خبر داد و اظهار داشت: این کارگاه با محوریت تحکیم بنیان خانواده انجمن اولیا و مربیان درسطح مدارس برگزار می‌شود.
وی اهدا خون توسط بانوان و تفسیر سوره دهر را از دیگر برنامه‌های هفته خانواده در استان اعلام کرد.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری استان مرکزی با اشاره به اهمیت خانواده در اسلام خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام تشکیل خانواده مورد توجه قرار گرفته و ازدواج و تشکیل خانواده را کامل کننده دین معرفی کرده است.
جواهری با بیان اینکه یکی از راه‌های رسیدن هر جامعه به سعادت و موفقیت داشتن خانواده‌هایی سالم است، افزود: خانواده در عین حال که کوچک‌ترین واحد اجتماعی است، مبنا و پایه هر اجتماع بزرگ است.
وی ادامه داد: افراد سالم جامعه و افراد موفق از درون خانواده‌های سالم بیرون آمده‌اند و افراد ناسالم پرورش یافته خانواده‌های ناسالم هستند که در هر دو صورت این افراد بر جامعه تاثیرگذار بوده و سرنوشت جامعه را رقم می‌زنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول