اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ملایر:

توجه به قرآن در رأس کار مربیان آموزش خانواده باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ملایر گفت: توجه به قرآن و اهل بیت(ع) در رأس کار مربیان آموزش خانواده باشد.

توجه به قرآن در رأس کار مربیان آموزش خانواده باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام سیدرضا فاضلیان ظهر امروز در مراسم دیدار با مدرسان و مربیان آموزش خانواده در ملایر با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: بسیج به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و اثرات مطلوبی را برای کشور در بر داشته است.
وی گفت: حضور جوانان و نوجوانان در این نهاد مقدس مایه افتخار و مباهات است که نشان از اعتقاد و التزام به آرمان‌های امام راحل(ره) دارد.
امام جمعه ملایر در ادامه به مناسبت‌های ماه ذی‌الحجه اشاره کرد و افزود: ایام مباهله، سالروز تشکیل خانواده و گرامیداشت و تکریم این روز نیز از برنامه‌هایی است که دنبال می‌شود.
وی خطاب به مدرسان و مربیان آموزش خانواده گفت: شما به عنوان مدرس و مربی باید در پرورش علم و ارزش‌ها به خانواده و تقویت آن خود بکوشید و نظری جز به خدا نداشته و تا می‌توانید مواظب باشید و این راهی است که شهدا رفته‌اند و به آن مقام رسیده‌اند.
فاضلیان گفت: هیچ موعظه‌کننده‌ای بالاتر از خدا نیست و شما تا می توانید باید کار و هدفتان را برای رضای خدا خالص کنید.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر نیز افزود: در آموزش و پرورش ملایر نیز علاوه بر کلاس‌های آموزشی بخشی به عنوان آموزش خانواده برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.
علی تکلو در پایان بیان کرد: والدین به عنوان مدرس آموزش خانواده نسبت به مسائل تعلیم و تربیت خانه، مدرسه و انجمن اولیا و مربیان همکاری صمیمانه با آموزش و پرورش دارند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول