اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه بازفت:

بسیج نیرویی کارآمد برای تمام دوران‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه بازفت گفت: بسیج همانگونه که در طول جنگ هشت ساله نقشی محوری در دفاع از مرزهای کشور ایفا کرد، در حال حاضر نیز نقش تأثیرگذاری در خنثی‌سازی تهدیدات دشمن دارد.

بسیج نیرویی کارآمد برای تمام دوران‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام قباد نکویی بعدازظهر امروز در همایش بسیجیان، فرماندهان بسیج و ائمه جماعات در بازفت‌ اظهار داشت: دلاورمردی‌های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس زینت‌بخش تاریخ افتخارات ایرانیان مسلمان است.
وی افزود: رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های فرزندان این مرز و بوم در قالب بسیج مردمی هرگز فراموش شدنی نیست.
نکویی ادامه داد: هیچ زبان و قلمی نمی‌تواند ازخودگذشتگی فرزندان روح الله(ره) را بنگارد و هیچ دوربینی نمی‌تواند احساسات پاک جوانان بسیج را به تصویر بکشد.
مدیر حوزه علمیه بازفت به برجستگی‌ها و ویژگی‌های بسیجیان اشاره کرد و گفت: از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیج اسلامی ‌بودن و مردمی بودن این نهاد مقدس است، به طوری که در طول هشت سال دفاع مقدس، شاهد حضور همه‌جانبه بسیجیان از تمام اقشار جامعه در عرصه‌های نبرد حق علیه باطل بودیم.
وی ادامه داد: درایت امام راحل(ره) در تدوین این نهاد استراتژیک برای پشتیبانی از ارتش و سپاه موجب شد تا وجاهت و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر مزدوران شرق و غرب در یک نبرد نابرابر بر همگان ثابت و روشن شود.
نکویی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کارآمدی بسیج در همه دوران‌ها، افزود: بسیج همانگونه که در طول هشت سال دفاع مقدس توانست با فداکاری و جانفشانی‌های بسیار خود، نقشی محوری در دفاع از مرزهای کشور ایفا کند، در حال حاضر نیز که با تهدیدات نرم دشمن مواجه هستیم باید نقش تأثیرگذاری در خنثی‌سازی این تهدیدات ایفا ‌کند.
مدیرحوزه علمیه بازفت با تأکید بر ضرورت ارتقای آگاهی و بینش بسیجیان در راستای شناخت راه‌‌های نفوذ دشمن به مرزهای فرهنگ و باورهای مذهبی ملت ایران اظهار داشت: وظیفه بسیج در این برهه حساس از تاریخ بعد از انقلاب با وجود هجمه‌های عظیم تبلیغاتی ایادی شیطان بزرگ بر ضد نظام دشوارتر از دوران هشت‌سال دفاع مقدس است.
وی تصریح کرد: جوانان بسیجی می‌توانند با بالا بردن بینش سیاسی و عقیدتی خود به عنوان رهروان راه شهدا و حافظ ارزش‌های مقدس نظام در راستای تنویر افکار عمومی جامعه نقش موثر و بارزی را ایفا کنند.
به‌مناسبت هفته بسیج، همایش فرماندهان و مدیران بسیج و ائمه جماعات در حوزه مقاومت امام حسین(ع) بازفت برگزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول