اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار سمنان:

انتقال آب خزر ظرفیت صنایع سمنان را 10 برابر می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: اجرای طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان، ظرفیت صنایع این استان را تا 10 برابر افزایش می‌دهد.

انتقال آب خزر ظرفیت صنایع سمنان را 10 برابر می‌کند
به گزارش خبرنگار اعزامی دفتر خبرگزاری فارس در استان سمنان به شهرستان دامغان، عباس رهی ظهر امروز در نشست بررسی اجرای طرح بزرگ انتقال آب دریای خزر به استان سمنان که با حضور وزیر نیرو، معاون امور آب و فاضلاب وزارت نیرو، جمعی از کارشناسان و متخصصان امور آب در فرمانداری دامغان برگزار شد، اظهار داشت: راحت‌ترین مسیر برای اجرای این طرح، توسعه مسیر موجود خط لوله نفت بوده و باید اقدامات اجرایی این طرح به سرعت مشخص شود.
رهی تأکید کرد: طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان باید در دولت احمدی‌نژاد آغاز شود و این نکته حائز اهمیتی است چرا که فعالیت‌های اصلی در این زمینه از دولت دهم آغاز شده و شخص رئیس جمهور نیز دستور داده است که در صورت لزوم از خط نفت استفاد شود.
وی تصریح کرد: به این خاطر که هزینه‌ها در مسیرهای مختلف تا حدود زیادی نزدیک به هم بوده، باید سرعت را مدنظر قرار داد و فرصت اجرای سریع این طرح را از دست ندهیم.
استاندار سمنان یکی از مزایای استفاده از خط فعلی نفت را جلوگیری از ضربه زدن به محیط زیست بیان کرد و گفت: در این صورت، محیط زیست سریع‌تر به اجرای طرح کمک می‌کند.
رهی با بیان اینکه زمانیکه بحث تأمین آب شرب مطرح شود، برای مسئولان نقاط مختلف استان سمنان تفاوتی ندارد و باید به همه جا آب‌رسانی شود، گفت: اما اجرای طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان با هدف توسعه صنعت اجرایی می‌شود و به همین خاطر باید آبرسانی به همه مراکز صنعتی علاقمند به استفاده از این نعمت الهی انجام شود و در این حوزه جای نگرانی وجود ندارد.
استاندار سمنان با بیان اینکه با اجرای این طرح ظرفیت فعلی صنایع استان سمنان به 10 برابر وضع موجود افزایش می‌یابد، بیان داشت: اگر آبرسانی به سمنان به خوبی و با سرعت انجام شود، تمام صنایع مستقر در تهران برای سرمایه‌گذاری در این استان مشتاق می‌شوند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول