اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

پیشگیری مهم‏ترین سرفصل در مقابله با بحران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: پیشگیری مهم‏ترین سرفصل در مقابله با بحران است و همه مدیران باید این نکته را مد نظر قرار دهند.

پیشگیری مهم‏ترین سرفصل در مقابله با بحران است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز در بازدید فرماندار شهرستان دماوند، میزان توانایی و تجهیزات امدادرسانی این شهرستان بررسی شد.
فرماندار شهرستان دماوند به همراه معاون سیاسی خود و مسئولان ستاد حوادث و بازرسی فرمانداری این شهرستان ضمن دیدار با امدادگران هلال احمر شهرستان دماوند، از تجهیزات امدادی این نهاد دیدن و میزان آمادگی آنان را در مواقع بحرانی بررسی کرد.
علیرضا قاسمی‏فرزاد، فرماندار شهرستان دماوند در ابتدای این بازدید در جمع مسئولان امداد و نجات جمعیت هلال احمر دماوند گفت: وظیفه امدادرسانی و نجات جان مصدومان وظیفه مهمی است که با ایثار و ازخودگذشتگی امکان‏پذیر خواهد شد و این مهم در امدادگران وجود دارد.
وی با اشاره به شرایط ویژه شهرستان دماوند افزود: با توجه به اینکه منطقه دماوند، کوهستانی بوده و زمستان‏های سخت آن با بارش برف و کولاک همراه است، حفظ آمادگی کامل امدادگران می‏تواند در مواقع ضروری به نجات جان هموطنانمان منجر شود و باید دانست که نجات جان یک انسان، نجات همه بشریت است.
فرماندار دماوند خاطرنشان کرد: مهم‏ترین سرفصل در مقابله با بحران، پیشگیری است که همراه با آموزش امدادگران می‏تواند به امدادرسانی موثر کمک شایانی کند
قاسمی‏فرزاد ضمن قدردانی از همه امدادگرانی که در بحران‏ها و حوادث با ایثار به دنبال نجات جان انسان‏ها هستند، ابراز امیدواری کرد: با تجهیز کامل پایگاه‏های امدادرسانی بتوانیم راه را برای امدادرسانی مطلوب به مردم هموار سازیم.
به گزارش فارس؛ فرماندار شهرستان دماوند همچنین به همراه معاون سیاسی خود و مسئول بازرسی فرمانداری دماوند از ادارات برق و گاز شهرستان دماوند بازدید کرد.
قاسمی‏فرزاد از بخش‏های مختلف این ادارات بازدید به عمل آورد و در گفت‏وگو با کارکنان قسمت‏های مختلف، از تلاش آنان در جهت خدمت‏رسانی به مردم شهرستان تقدیر کرد.
وی همچنین ضمن بازدید از قسمت امور مشترکان این دو اداره، با مراجعه‏کنندگان گفت‏وگو کرد و از نقطه نظرات آنان پیرامون عملکرد دستگاه مربوطه مطلع شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول