اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

ایجاد فرصت شغلی به همکاری بانک‏ها نیاز دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: همکاری و همیاری بانک‏ها برای ایجاد فرصت شغلی نیاز است.

ایجاد فرصت شغلی به همکاری بانک‏ها نیاز دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال که در فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه بررسی آخرین وضعیت ایجاد اشتغال و ماموریت‏هایی که کارگروه در این شهرستان ایجاد می‏کند، است و از دستگاه‏های مربوطه گزارشاتی در این زمینه خواهیم گرفت.
وی افزود: تسهیلات مربوط به مشاغل خانگی در استان تهران ابلاغ شده است و در نشست فرمانداری که با استاندار تهران و معاونان وی داشتیم، توزیع تسهیلات کاملاً متناسب با برش و اقدامات هر شهرستان رشد یافته است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: در دوره‏های قبل مشخص نبود که چه میزان اعتبارات و تسهیلات به هر یک از ادارات کل و شهرستان‏ها اختصاص پیدا می‏کند.
افشارنادری تاکید کرد: امسال سهم هر یک از ادارات و دستگاه‏ها را مشخص کردند و برای اداره صنعت، معدن و تجارت مبلغی سهمیه به همراه برش شهرستانی در کنار دستگاه‏های دیگر در نظر گرفتند و مشخص کردند که سهم صنایع و معادن فیروزکوه از محل اعتبارات شهرستانی چقدر بوده و توزیع برش اعتبار استانی به شهرستان ابلاغ شده است.
وی اضافه کرد: اقدامی که دستگاه‏ها و ادارات باید انجام دهند این است که از طریق واحدهای مرتبط به خودشان و از طریق ادارات کل مرتبط به خودشان پیگیری داشته باشند و احتمال دهند که سهم شهرستان فیروزکوه را از طریق بانک‏های عامل جذب و بتوانند تعهدهای خود را در زمینه ایجاد اشتغال تامین کنند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: در این شهرستان مسئولان اهتمام ویژه‏‏‏ای نسبت به انجام ماموریت‏های خودشان داشته‏اند اما در انعکاس و گزارشات اقدامات خود در سایت رصد اشکالات و ناهماهنگی‏هایی وجود دارد که این موضوع را باید مسئولان این دستگاه‏ها با تلاش و صرف وقت و نیروی بیشتر بررسی و برطرف کنند تا آخرین گزارشات آنها روی سایت ثبت شود.
افشارنادری تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم اهداف بزرگ خود را با توجه به شرایط اقلیمی و تنگناهایی که در سطح شهرستان وجود دارد، به تحقق برسانیم باید بعضی از دستگاه‏ها را با دستگاه‏های پیشتاز همگام کنیم و دستگاه‏ها باید خودشان را به سطح مدنظر برسانند که تا پایان سال بتوانیم وظیفه و ماموریت خود را به خوبی انجام دهیم.
وی با بیان اینکه طرح‏های عمرانی که در شهرستان فیروزکوه در دست اجراست باید جمع‏بندی شود، اضافه کرد: مسکن مهر و پروژه‏های دیگر خود نوعی فرصت شغلی هستند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: دستگاه‏هایی که مسئولیت اجرای طرح‏ها و پروژه‏های عمرانی را بر عهده دارند، باید بر اساس ضوابط و چارچوبی که به آنها ابلاغ شده و طبق متراژ و میزان پروژه‏های عمرانی اعلام کنند تا طبق محاسبه ما برآورد شود که چقدر شغل ایجاد شده است.
افشارنادری افزود: ما به همکاری و همیاری بانک‏ها برای ایجاد فرصت شغلی نیاز داریم.
وی تاکید کرد: باید زمینه و بستر برای سرمایه‏گذاری و تولید فراهم شود تا همه سرمایه‏گذاران و افرادی که به دنبال ایجاد اشتغال هستند، بتوانند اقدامات خود را انجام دهند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول