اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس عالی عقیدتی سیاسی سپاه کربلای مازندران:

هدف جریان انحرافی راه‌انداختن جنگ مذهب علیه مذهب است

خبرگزاری فارس: مدرس عالی عقیدتی سیاسی سپاه کربلای مازندران هدف جریان انحرافی را به راه‌انداختن جنگ مذهب علیه مذهب بیان کرد.

هدف جریان انحرافی راه‌انداختن جنگ مذهب علیه مذهب است
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدمحمد موسوی‌روشن ظهر امروز در همایش نهضت روشنگری سیاسی در حوزه علمیه خواهران آمل با بیان اینکه استراتژی امام راحل درون‌گرا بود، اظهار داشت: امام راحل اعتقاد داشت نباید به هیچ قدرتی شرقی و یا غربی متکی باشیم و این استراتژی امنیتی انقلاب را درون‌گرا کرده بود و این بود که بعد از 30 سال عده‌ای فریاد زدند جمهوری ایرانی می‌خواهیم.
وی با اشاره به اینکه وقتی ما نه غربی را می‌خواهیم و نه شرقی به معنای این است که نمی‌خواهیم به هیچ قدرت خارجی وابسته باشیم، گفت: با این اوصاف ما به گفته امام(ره) به شورای امنیت نیز نمی‌توانیم اعتماد کنیم چون وابسته به قدرت‌های جهان است.
موسوی‌روشن با تاکید بر اینکه بسیج مهم‌ترین استراتژی امنیتی بنیانگذار انقلاب اسلامی به شمار می‌رفت، تصریح کرد: امام راحل ریشه بسیج را مردم بنیان نهاده بود و با وجود این ریشه اصیلی امکان به بیراه رفتن آن وجود ندارد.
این مسئول با بیان اینکه بسیج همیشه در خط مقدم است و میوه منفعت برای ایران را ثمر می‌دهد، ابراز داشت: بسیج مدنظر امام راحل فصلی نیست و تاریخ مصرف نیز ندارد.
مسئول سابق عقیدتی سیاسی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه بسیج روزی قلم‌ها را انداخت و اسلحه در دست گرفت، ادامه داد: امروز بسیج اسلحه را انداخته و با قلم به بیان بصیرت و دشمن‌شناسی می‌رود.
وی با تاکید بر اینکه امروز باید بسیج توطئه دشمنانش را بشناسد، یادآور شد: بسیج باید در فضای تکنولوژیکی امروز به فکر تهاجمی که از این طریق وارد کشور می‌شود باشد.
مدرس عالی عقیدتی سیاسی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه امروز دیگر دشمن با نام ملی مذهبی و یا اصلاح‌طلب به میدان نیامده است، افزود: طرحی که امروز دشمن دارد استفاده از تفکرات امروزی بر علیه جریان جاری در کشور است.
این مسئول با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد اسلامی مانند اسلام در ترکیه را در ایران پیاده کند، تصریح کرد: این اسلامی که در کنارش شهرهایی مانند آنتالیا دایر باشد برای آمریکایی‌ها خوشایندتر است.
وی با اشاره به اینکه امروز دشمن ولایت فقیه را که شاخصه اصلی حکومت دینی است هدف قرار داده، گفت: مگر حکومت عمر و ابوبکر دینی نبود، آنها اسلام را هم تبلیغ می‌کردند، اما حکومتی که در راس آن ولایت فقیه نباشد حکومتی دینی به شمار نمی‌رود.
موسوی‌روشن با بیان اینکه امروز دشمن از درون جریان اصولگرایی درصدد صدمه زدن به کشور است، خاطرنشان کرد: امروز دشمن حلقه‌ای را به نام جریان انحرافی در کشور باز کرده که شبیه اصولگرایی است، اما ماهیتی کاملا متفاوت دارد.
این مسئول با تاکید این جریان نیز به دنبال حذف ولایت‌ فقیه از حکومت اسلامی است، ابراز داشت: اینکه سخنان رهبری به تاخیر اجرا می‌شود نشان می‌دهد رابط میان جریان انحرافی و دولت در حال قدرت گرفتن است.
وی با اشاره به اینکه این دوره از هر دوره برای نظام سخت‌تر است، گفت: بحث جریان انحرافی از دولت جداست، ولی باید دولت دقت کند از نفوذ این جریان در درون خود جلوگیری کند.
مدرس عالی عقیدتی سیاسی سپاه کربلای مازندران معتقد است مباحثی که امروز جریان انحرافی مطرح می‌کند همان حرف‌هایی است که سال‌ها پیش سکولارها و ملی‌مذهبی‌ها در ایران می‌زدند.
وی در پایان اذعان داشت: جنگی که امروز در کشور به راه انداخته‌اند جنگ مذهب علیه مذهب است.
انتهای ‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول