اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به دنبال آغاز بازگشت حجاج اعلام شد؛

بازگشت حجاج آذربایجان غربی به فرودگاه ارومیه امروز نیز تاخیر دارد

خبرگزاری فارس: بازگشت حجاج آذربایجان غربی به فرودگاه ارومیه امروز نیز تاخیر دارد.

بازگشت حجاج آذربایجان غربی به فرودگاه ارومیه امروز نیز تاخیر دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های آذربایجان غربی، پروازهای بازگشت حجاج آذربایجان غربی به فرودگاه ارومیه امروز یکشنبه نیز با تاخیر رو به رو است. 
بر اساس این گزارش، برابر اعلام نماینده شرکت هواپیمایی ماهان، پروازهای بازگشت حجاج آذربایجان غربی به فرودگاه ارومیه در روز جاری نیز به دلیل ترافیک سنگین فرودگاه جده در عربستان سعودی با تاخیر چند ساعته انجام خواهد شد.
مطابق برنامه اعلام شده قبلی، قرار بود که امروز حجاج آذربایجان غربی با دو پرواز در ساعت‌های 13 و 19 وارد فرودگاه بین المللی ارومیه شوند.
از استقبال کنندگان حجاج استان خواسته شده است به دلیل تاخیر در پروازها، قبل از مراجعه به فرودگاه ارومیه از طریق شماره تلفن های 9 - 2777766 و 199 از زمان ورود پروازها اطلاع دقیق کسب کنند.
دیروز نیز بازگشت حجاج آذربایجان غربی با تاخیر 12 ساعته روبه رو شده بود.
بازگشت حجاج استان به فرودگاه بین المللی ارومیه از روز جمعه آغاز و تا روز سه شنبه بیست و چهارم آبان ماه ادامه می یابد. امسال 2هزارو 390 زائرخانه خدا از استان آذربایجان غربی به سفر حج تمتع اعزام شده اند.
حجاج این استان با شش فروند هواپیمای بوئینگ 747 و یک فروند ایرباس 300 متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان به عربستان سعودی منتقل شده اند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول