اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی:

مشکل بار حجاج خراسان رضوی امروز برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی از حل مشکل بار حجاج این استان از امروز در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد خبر داد.

مشکل بار حجاج خراسان رضوی امروز برطرف می‌شود
سعید چلندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر تمام پروازهای حج تمتع امسال با تاخیرهای زیادی مواجه بوده است.
وی افزود: حجم این تاخیرها به حدی بوده تا 10 ساعت نیز حجاج بیت‌الله الحرام را منتظر برگشت به موطن خود گذاشته است.
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی با اشاره به دلایل ایجاد این تاخیر‌ها تصریح کرد: ترافیک بالای پروازهای فرودگاه جده یکی از مهم‌ترین این عوامل در طول چند روز اخیر بوده است.
وی نبود همکاری فرودگاه جده با شرکت‌های هوایی ایرلاین‌های ایرانی را از دیگر دلایل تاخیر پرواز حجاج به ایران دانست و متذکر شد: در همین راستا به دلیل مسائل سیاسی فرودگاه جده در ارائه بار مسافران هواپیماهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اهمال می‌کند.
چلندری با بیان اینکه این مشکل از امروز تا حد مقدور در فرودگاه هاشمی‌نژاد شهر مشهد برای زائران حج تمتع مرتفع می‌شود، عنوان کرد: در حال حاضر پروازهای امسال حج تمتع از طریق دو شرکت هواپیمایی داخلی جمهوری اسلامی ایران و هواپیمایی ماهان انجام می‌شود.
وی تاکید کرد: از بیستم تا 27 آبان ماه جاری 27 پرواز حج تمتع برای این استان در نظر گرفته شده است.
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با این حال دو پرواز دیگر نیز به احتمال قوی به این چرخه اضافه می‌شود که با این میزان تعداد پروازهای حج خراسان رضوی به 29 پرواز می‌رسد.
وی اعلام این مطلب که لیست پروازی برای روز یکشنبه هنوز اعلام نشده است، گفت: فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد نیز تمام تلاش خود را برای این منظور گذاشته است.
چلندری به مشکلات چند روز اخیر تحویل بار حجاج خراسانی اشاره کرد و متذکر شد: به همین منظور به حجاج شماره تلفنی ارائه شده که بتوانند مناسب‌تر از وضعیت بار خود اطلاع حاصل کنند.
وی ظرفیت پارکینگ فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد را دو هزار دستگاه دانست و گفت: به همین دلیل استقبال کنندگان از حجاج حتما قبل از مراجعه به فرودگاه از طریق سامانه 199 اطلاعات پرواز مورد نظر را کسب کنند.
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی اظهار داشت: با این اقدام، عملیات خدمات‌رسانی به حجاج به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول