اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت بهبهان خبر داد:

آمادگی برای مقابله بیماری‌های ناشی از سیل در بهبهان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان بهبهان گفت: برای مقابله با بیماری‎های احتمالی ناشی از سیل آمادگی کامل داریم.

آمادگی برای مقابله بیماری‌های ناشی از سیل در بهبهان
محسن زارع‎پور امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان با اعلام آمادگی کامل تمام نیروهای امدادی مرکز بهداشت و درمان بهبهان اظهار داشت: پیش از حادثه سیل در محور بهبهان ـ رامهرمر و با توجه به شدت بارندگی‎ها، تمام نیروهای امدادی مرکز بهداشت و درمان، بیمارستان‎ها و اورژانس 115 بهبهان در آمادگی کامل بسر می‎بردند.
وی افزود: پس از دریافت خبر مربوط به بروز این حادثه ناگوار بلافاصله اکیپ‎های امدادی مجهزی را به محل حادثه اعزام کرده و به صورت شبانه‌روزی تا به الان در منطقه مشغول به امدادرسانی به حادثه‎دیدگان هستند.
زارع‎پور تصریح کرد: همچنین تمام نیروهای پزشکی در بیمارستان‌های تامین‎اجتماعی و شهیدزاده بهبهان نیز در حال آماده‎باش برای امداد به سیل‎زدگان هستند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بهبهان در ادامه تنها نگرانی خود را بروز بیماری‎های ناشی از سیل عنوان کرد و افزود: به طور معمول پس از وقوع چنین حوادثی بیماری‎های خاصی در مناطق آسیب‎دیده شیوع پیدا می‎کند که این مورد تنها نگرانی ما در حال حاضر است.
وی تصریح کرد: اما با توجه به اینکه برق و آب تمامی روستاها در حال حاضر وصل بوده و مشکل خاصی در این خصوص نیست، شرایط بحرانی در مناطق سیل‎زده کنترل شده‎است.
زارع‎پور خاطرنشان کرد: به هر حال تمام نیروهای ما آماده بوده و برای مقابله با همه بیماری‎های احتمالی ناشی از این حادثه آمادگی کامل داریم.
وی افزود: دست‎کم گرفتن قدرت آب و عدم مراجعه به نقاط امن دلیل اصلی آسیب روستاییان ساکن در مسیر سیلاب است در حالی که چنانچه آب تا زانوی افراد بالا بیاید، انسان قدرت مقابله با آن را نخواهد داشت.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بهبهان در پایان گفت: امیدواریم امدادرسانی به مناطق سیل‎زده با مشکلی مواجه نشده و شاهد افزایش آمار تلفات ناشی از این حادثه در منطقه نباشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول