اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور:

وقت بیشتری در مدیریت ایمنی صرف بیماران شود

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور گفت: وقت بیشتری در زمینه مدیریت خطر و ایمنی برای بیماران گذاشته شود تا در آینده شاهد ارتقای کیفی و کمی خدمات سلامت باشیم.

وقت بیشتری در مدیریت ایمنی صرف بیماران شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدکاظم فرهمند صبح امروز در جلسه کارشناسان دفتر حاکمیت بالینی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور، اظهار داشت: کارشناسان حاکمیت بالینی باید اقدامات انجام شده را مستندسازی کنند.
وی افزود: تمام موارد قید شده در آیین‌نامه حاکمیت بالینی باید در بیمارستان‌ها اجرایی شود.
در این جلسه، کارشناس‌ مسئول دفتر حاکمیت بالینی تصریح کرد: جلسات برگزار شده در بیمارستان‌ها با موضوع حاکمیت بالینی با هماهنگی دفتر حاکمیت بالینی دانشکده باشد.
علی موحد افزود: لازمه اینکه حاکمیت بالینی در بیمارستان‌ها ساری و جاری شود این است که آنقدر فرهنگ‌سازی صورت گیرد که همه همکاران به فهم و زبان مشترک برسند و پی به اهمیت نقش و جایگاه خودشان در مجموعه درمان پی ببرند و خود را از سازمان و سازمان را از خودشان بدانند.
وی از معاونت‌های دانشکده درخواست کرد هر چه سریع‌تر نسبت به معرفی نماینده حاکمیت بالینی در کمیته جامع اجرایی حاکمیت بالینی اقدام کنند.
کارشناس ‌مسئول دفتر حاکمیت بالینی دانشکده علوم پزشکی نیشابور تصریح کرد: نمایندگان حاکمیت بالینی موظف‌اند خطاهای پزشکی را ثبت و تحلیل و شکایات را به‌صورت ماهیانه و تفکیک بخش‌ها، ثبت و بررسی کنند.
در ادامه کارشناسان دفتر حاکمیت بالینی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور به توضیح فعالیت‌های انجام شده در راستای حاکمیت بالینی در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشکده پرداختند.
همچنین غلامعلی عابدینی رئیس اداره روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور، گفت: همکارانی که تمایل به ارائه پوستر، پمفلت، مقاله و ... به سایت این دانشکده را دارند، موارد مذکور را از طریق دفتر حاکمیت بالینی به این اداره تحویل دهند تا این مطالب در سایت دانشکده بارگذاری ‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول