اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد بابل:

دانشگاه آزاد با دانشگاه‌های بزرگ دنیا رقابت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد واحد بابل گفت: با توسعه فعالیت‌های علمی و پژوهشی، دانشگاه آزاد با دانشگاه‌های بزرگ دنیا رقابت می‌کند.

دانشگاه آزاد با دانشگاه‌های بزرگ دنیا رقابت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن قلی‌پور ظهر امروز در بازدید فرماندار بابل از سایت دانشگاه آزاد واحد بابل اظهار داشت: دانشگاه آزاد فضای مناسب برای ارتقای علمی، تکنولوژی و فناوری جدید برای دانشجویان جویای علم و پژوهش است و آرمان و هدف اصلی این دانشگاه، توسعه علمی و پژوهشی و رقابت با دانشگاه‌‌های بزرگ دنیا است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد واحد بابل با امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی موجود همسو با سیاست‌ها و برنامه‌های مهم و ضروری دانشگاه آزاد اسلامی ارتقای کیفیت و تولیدات را با رویکرد جدید افزایش داده است.
رئیس دانشگاه آزاد واحد بابل تصریح کرد: در این راستا کاهش هزینه‌ها و افزایش بازدهی با رعایت شأن و جایگاه دانشگاه و دانشجو، خدمات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی را سرلوحه کارها قرار داده است.
قلی‌پور بیان داشت: تحول در دانشگاه آزاد نیازمند انجام تحقیقات و پژوهش‌های علمی بنیادی و ایجاد پارک‌های تحقیقاتی و ارائه مقالات ISI توسط استادان، دانشجویان و تبادل علمی و ارتباط دو سویه دانشگاه‌ها است.
وی اضافه کرد: از این حیث دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل باید نیازمندی‌ها و توانمندی بالفعل و بالقوه استادان و دانشجویان را خوب شناسایی و از توانمندی دیگر فرهیختگان جامعه بسترهای تحقیقات را مهیا کند. 
این مسئول تصریح کرد: دانشگاه آزاد با عملکرد مثبت و خیره‌کننده سبب فراهم کردن بستر مناسب رشد و توسعه کارآمدی در آموزش عالی شده و کارهای بزرگی را در میادین علمی داخلی و بین‌المللی انجام داده و با توجه به هجمه‌ها و تهدیدها روز به روز شاهد نشاط، پویایی و شکوفایی علمی و پژوهشی و تنوع اختراع‌ و کشف دستاوردهای قابل ملاحظه‌ای از سوی دانشجویان دانشگاه آزاد هستیم.
قلی‌پور متذکر شد: دانشگاه آزاد به لحاظ توسعه فضای آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و تجهیزات آزمایشگاهی و پارک‌های تحقیقاتی جایگاه ویژه و رفیعی در رقابت با دیگر دانشگاه‌ها در عرصه تولیدات علم و تکنولوژی دنیا به دست آورده و در تمام مراحل پیشرفت و فعالیت خود حتی یک لحظه از مسیر خط ولایت فقیه و رهبری خارج نشده  است.
وی در پایان اذعان داشت: امروز دانشگاه آزاد بر اساس سند چشم انداز 20 ساله کشور قله‌های رفیع علم و فناوری  و تکنولوژی را طی می‌کند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول