اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران خبر داد:

افزایش سالانه 30 درصدی رشته‌های دانشگاه آزاد گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد گچساران از افزایش سالانه 30 درصدی رشته‌های تحصیلی این دانشگاه خبر داد.

افزایش سالانه 30 درصدی رشته‌های دانشگاه آزاد گچساران
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید یعقوب زراعت‌کیش در جلسه هم‌اندیشی اعضای هیئت رئیسه با اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران که به‌ منظور تبادل اندیشه و ارائه پیشنهادات برگزار شد، اظهار کرد: رهبریت عادل، دوراندیش، شجاع، با تدبیر و فقیه ایران اسلامی توانسته در مقابل توطئه‌های شیطانی استکبار جهانی ایستادگی کند و آن‌ها را در اجرای نقشه‌های شوم خود ناکام گذاشته است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با تأکید بر مبارزه با هجمه‌های عظیم استکبار جهانی علیه ایران اسلامی بیان کرد: سر منشاء این همه ایستادگی و مقاومت پایبندی به ولایت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و حادثه غدیر بوده و باید همچنان با استعانت از دو گوهر گرانقدر قرآن کریم و ائمه اطهار (ع) در مقابل تهدیدهای مزبوحانه شیطان صفتان ایستادگی کرد.
زراعت‌کیش با اشاره به لزوم ارائه طرح‌های تحقیقاتی کاربردی ابراز داشت: طرح‌های تحقیقاتی باید گرهی از مشکلات کشور و منطقه بگشاید و کاربردی عملی در آن‌ها لحاظ شود.
وی خاطرنشان کرد: با اصلاح ساختار باید کار ارباب رجوع در کوتاه‌ترین مدت انجام شود تا آنها در پیچ وخم کارهای اداری و آموزشی سرگردان نشوند.
زراعت‌کیش عنوان کرد: با توجه به استقبال داوطلبان از رشته‌های جدید در واحدهای دانشگاهی در مقاطع مختلف، لازم است با تأسیس رشته‌های جدید به خواسته‌های آنها پاسخ داد و مانع از انفعال در پیشرفت‌های به‌دست آمده شد.    
دانشگاه آزاد اسلامی گچساران تصریح کرد: در برنامه‌ریزی انجام شده برای این واحد دانشگاهی، سالانه 25 تا 30 درصد به رشته‌های واحد گچساران اضافه می‌شود که در سال جاری این امر در حال تحقق است. 
زراعت‌کیش احترام به منزلت اعضای هیئت علمی را ضروری دانست و گفت: دانشجویان اگر بخواهند به مدارج عالی دست یافته و خیر و برکت در زندگیشان حاکم شود باید احترام به استاد را سرلوحه خود قرار دهند. 
وی بیان کرد: راه‌اندازی سایت پر سرعت اینترنت، کتابخانه دیجیتال و تشویق مطالعه مقالات به‌روز و دستاوردهای علمی پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گام مؤثری برای اعتلای علمی دانشجویان این واحد دانشگاهی است. 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اعضای هیئت علمی که کار پژوهشی ارائه می‌دهند باید طرح‌های تحقیقاتی آنها گرهی از مشکلات کشور و منطقه را بگشاید و با کاربردی کردن طرح‌های خود، هم کسب درآمد کرده و هم زمینه ایجاد اشتغال مناسب را فراهم آورند.
زراعت‌کیش ابراز داشت: کاستن از هزینه‌های جاری و حمایت از طرح‌های تحقیقاتی داخلی و برون دانشگاهی با استفاده از تمام امکانات موجود در این واحد دانشگاهی از مهمترین برنامه‌ای پیش‌رو است.
به گزارش فارس، در پایان این جلسه هیئت رئیسه در گفت‌وگویی با اعضای هیئت علمی شرکت کرده و پیشنهاداتی در راستای بهبود حوزه‌های مختلف ارائه شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول