اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اساتید استان زنجان:

نخبگان دین اسلام را در جامعه نهادینه کنند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج اساتید زنجان گفت: دانشگاهیان و نخبگان دین اسلام را به عنوان دینی کارآمد و عقلانی‌ترین نظام در جامعه نهادینه کنند.

نخبگان دین اسلام را در جامعه نهادینه کنند
اصغر پرتوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: بسیج جایگاه خود را در جامعه به خوبی حفظ کرده و در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده است.
وی با بیان اینکه بسیج همه آحاد جامعه را در بر می‌گیرد، افزود: همه کسانی که نظام را خلق کرده و در عصری که دین‌زدایی تفکر فکری بسیاری از مکاتب است بسیج نظام سیاسی دینی را در جامعه تحقق بخشیده و از آرمان‌های این نظام دفاع می‌کند.
مسئول بسیج اساتید استان زنجان ادامه داد: در عصری که همه نظام‌های سیاسی دین را از سیاست جدا دانسته و در راستای دین‌زدایی از زندگی عمومی جامعه گام بر می‌دارند فرهنگ بسیجی در عرصه‌های فردی و عمومی جامعه دین را وارد کرده و از دستاوردهای نظام دفاع می‌کند.
وی با اشاره به اینکه در عصر که دین به عنوان عامل تحجر و عقب ماندگی در جامعه جهانی مطرح است انقلاب اسلامی این فلسفه را باطل کرده است، افزود:  بزرگترین افتخار این نظام، حاکمیت سیاسی بر پایه ارزش‌های دینی است.
پرتوی افزود: همه افراد جامعه اسلامی تلاش می‌کنند این نظام دینی نه تنها به بوته فراموشی سپرده نشود بلکه نقش خود را در صحنه‌های اجتماعی به گونه‌ای ایفا کند که با خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظامی پا برجا و الگو به جهان ارائه کند.
وی گفت: بسیجیان در جرگه ملت ایران یک گام جلوتر از ملت بوده و در همه عرصه‌هایی که فراخوان شده‌اند مخلصانه وارد شده و دلسوزانه برای نظام کار کرده‌اند.
مسئول بسیج اساتید استان زنجان خاطرنشان کرد: هفته بسیج هفته بزرگداشت ارزش‌ها، ترویج و متجلی شدن آرمان‌های انقلاب اسلامی است که باید از این فرصت در راستای آشنایی مردم با فرهنگ بسیج استفاده کرد.
وی گفت: دانشگاهیان و نخبگان جامعه به دلیل داشتن وظیفه‌ای خاص در برابر جامعه باید در این راستا تلاش کرده و به آرمان‌های انقلاب و نظام با رویکردی اخلاقی و عقلانی فرهنگ بسیج را در جامعه ترویج کنند.
پرتوی یادآور شد: وظیفه دانشگاهیان و نخبگان جامعه است تا دین مبین اسلام را به عنوان دینی کارآمد و عقلانی‌ترین نظام به جامعه جهانی معرفی کرده و این امر را در جامعه نهادینه کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول