اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و ترابری فیروزکوه خبر داد:

دپوی 1500 تن نمک در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری فیروزکوه گفت: حدود ‏هزار و 500 تن نمک در شهرستان فیروزکوه برای باز نگه داشتن راه‏های مواصلاتی انبار شده است.

دپوی 1500 تن نمک در فیروزکوه
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ذکریا صفرزاده صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران که در فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ارتباط مثبتی که بین ادارات راه و ترابری و هواشناسی وجود دارد، ما از بارش زودهنگام برف در شهرستان فیروزکوه مطلع شدیم، در این راستا نیروهایمان در امین‏آباد و گدوک حضور یافته و از آمادگی کامل برخوردار بودند.
وی تصریح کرد: ماشین‏های راهداری به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته و در حال حاضر حدود هزار و 500 تن نمک انبار شده است.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان فیروزکوه افزود: راهدارخانه‏های این شهرستان نیز تجهیز شده‏اند تا اگر در فصل سرما و به دلیل نقص خودرو، مسافران در راه مانده‏ای به این راهدارخانه‏ها مراجعه کنند، بتوانیم با حداقل امکاناتی که در این مکان‏ها موجود است، از آنها پذیرایی کنیم.
صفرزاده ضمن تقدیر از زحمات پلیس راه منطقه و عوامل راهبری در زمینه مدیریت ترافیک در شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: زمانی که کولاک در امین‏آباد و گدوک باشد، قطعاً ترافیک سنگینی به وجود می‏آید که در این راستا عوامل پلیس راه به هیچ وجه نباید اجازه تردد به ماشین‏های بدون زنجیر چرخ به ویژه تریلی‏ها را بدهند.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان فیروزکوه بیان داشت: در سال گذشته یک دستگاه برای دپوی نمک در اختیار شهرداری ارجمند قرار گرفت و با همکاری آنها کمترین مشکل را در این منطقه شاهد بودیم.
صفرزاده تصریح کرد: امکانات موجود برای ساعات عادی بارش برف و باران کفایت می‏کند و اگر بحرانی صورت پذیرد قطعاً بدون تعامل، همکاری، مساعدت و پشتیبانی پلیس راه، هلال احمر، نیروی انتظامی و سپاه نمی‏توان راه را باز نگه داشت و در این راستا با امکانات موجود و با تعامل دستگاه‏های مربوطه و با یک برنامه‏ریزی از پیش تعیین شده می‏توانیم راه‏های مواصلاتی را مدیریت کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول