اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت آبفا گلستان خبرداد:

برخورداری گنبدکاووس از سیستم الکترولیز نمک طعام

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان گفت: سیستم الکترولیز نمک طعام آغاز حرکت جدید در بهبود کیفیت آب شرب گنبدکاووس است.

برخورداری گنبدکاووس از سیستم الکترولیز نمک طعام
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی اکبر علیمرادی در بازدید فرماندار شهرستان گنبدکاووس از تاسیسات شرکت آب و فاضلاب گلستان اظهار داشت: استفاده از این سیستم نوعی شیوه نوین در تصفیه آب شرب است و گنبدکاووس با ظرفیت حدود 350 لیتر در ثانیه از سیستم الکترولیز نمک طعام برخوردار می‌شود که در آینده‎ای نزدیک افتتاح خواهد شد.
وی تصریح کرد: 60 درصد منابع تامین استان به سیستم الکترولیز نمک طعام مجهز شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان افزود: گنبدکاووس به عنوان دومین شهر استان از سیستم الکترولیز نمک طعام که تاثیر زیادی به لحاظ کیفی در سلامت آب شرب دارد، برخوردار شد.
علیمرادی گفت: دستگاه الکترولیز نمک طعام با خاصیت تولید چهار ماده گندزدا برای گندزدایی آب و فاضلاب بر روی تاسیسات آب و فاضلاب نصب شده است.
وی اظهار داشت: این دستگاه با قابلیت تولید همزمان چهار ماده اکسیدکننده شامل کلر، دی‌اکسیدکلر، ازن و اکسیژن با روش الکترولیز محلول نمک تحت جریان مستقیم الکتریکی انجام می‌شود.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان مهم‌ترین مشکل شبکه توزیع آب شهر گنبدکاووس را ماسه‌دهی شبکه فرسوده آب شهری دانست که نیازمند استفاده از سیستم‎های جدید است که نیاز به بار مالی و اعتباری دارد.
علیمرادی همچنین خاطرنشان کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری، 41 درصد مشترکان این شرکت قبوض آب خود را به صورت غیرحضوری پرداخت کرده‎اند.
وی افزود: این میزان در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، 15 درصد رشد داشته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان با اشاره به استقبال مشترکان شرکت آبفای گلستان از پرداخت غیرحضوری قبوض آب بها، تصریح کرد: استفاده از سامانه‎های خودپرداز، ارسال پیام کوتاه، تلفنبانک، اینترنت، پایانه فروش، اینترانت و خود دریافت شیوه‎هایی هستند که مشترکان برای پرداخت قبوض آب بها از آن استفاده کرده‎اند. 
علیمرادی از همکاری بانک‎های سراسر استان گلستان برای پرداخت غیرحضوری قبوض آب بها  خبر داد و افزود: از این پس، مشترکان شرکت می‎توانند از این شیوه برای پرداخت قبوض آب بهای خود استفاده کنند.
وی تصریح کرد: هم اکنون  تمام مشترکان استان از امکان پرداخت غیرحضوری قبوض آب بها  برخوردار هستند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان همچنین گفت: با اصلاح قبوض برق در سال 1389 بالغ بر سه میلیارد ریال صرفه‌جویی انرژی صورت گرفت.
علیمرادی افزود: این مهم با تصحیح قبوض برق و حذف مبلغ عدم ارائه پروانه بهره‎برداری و حذف جریمه دیماند اضافی بر روی قبوض برق و با پیگیری مستمر همکاران این واحد انجام شد.
وی ادامه داد: کاهش دیماند به میزان 500 کیلووات، سیستم کنترل راه دور، نصب خازن در راستای کاهش توان راکتیو، نصب کنتور سه تعرفه برای حذف مصرف پیک بار از اقدامات مهم در راستای صرفه‌جویی بوده است.
حیدرعلی احمدی فرماندار گنبدکاووس نیز از راه‎اندازی سیستم الکترولیز نمک طعام در تاسیسات آب شرب این شهر اظهار خرسندی کرد و بر ادامه وضعیت مطلوب آبرسانی تاکیدکرد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول