اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار منطقه 15 خبر داد:

نصب 150 مخزن شن و نمک در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 15 از نصب 150 مخزن شن و نمک در جنوب تهران خبر داد.

نصب 150 مخزن شن و نمک در جنوب تهران
مجتبی یزدانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از نصب 150 مخزن شن و نمک در جنوب تهران خبر داد و گفت: با هدف ارائه خدمات مناسب به شهروندان، ‌تعداد 150 مخزن شن و نمک در سطح بزرگراه‌ها و معابر اصلی جنوب تهران نصب شده است.
شهردار منطقه 15 با اعلام این خبر افزود: طراحی ستاد و سایت برف روبی منطقه و شناسایی نقاط مشکل دار و برف گیر در روزهای برفی انجام شده است و از این رو با راه‌اندازی 18 ستاد و سایت اصلی و فرعی برف روبی در سطح محدوده، ‌آمادگی مناسب برای روزهای زمستانی در منطقه وجود دارد.
وی در ادامه یادآور شد: ‌در این راستا با نصب 150 مخزن زرد رنگ در بزرگراه‌های بسیج، ‌آزادگان، ‌بعثت، ‌امام رضا (ع)‌و معابر اصلی نظیر بلوار ابوذر،‌ نبرد، ‌شهرزاد، ‌17 شهریور، ‌منصور و ... و شارژ هر یک از این مخازن با کیسه‌های شن و نمک به میزان 500 کیلوگرم آمادگی لازم برای روزهای برفی در منطقه به وجود آمده است.
شهردار منطقه 15 در پایان تصریح کرد:‌ نیروهای خدمات شهری منطقه و نواحی به همراه مسئولان مربوطه با تجهیزات و امکانات کامل و همچنین ماشین آلات سبک و سنگین در آمادگی کامل برای مهار آب های سطحی منطقه قراردارند و کلیه انهار منطقه نیز به صورت روزانه و مستمر پاکسازی و لایروبی می‌شود تا مشکل آبگرفتگی در هنگام بارش‌های فصلی در سطح محدوده پیش نیاید.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول