اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تجلیل از خادمان فرهنگ عاشورایی:

مرحوم کوثری ارادت خاصی به اهل‌بیت(ع) داشت

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تجلیل از خادمان فرهنگ عاشورایی گفت: مرحوم کوثری در روضه‌ها و نغمه‌ها نشان می‌داد که ارادت خاصی به ساحت مقدس اهل بیت(ع) دارد.

مرحوم کوثری ارادت خاصی به اهل‌بیت(ع) داشت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام مرتضی وافی در دومین همایش سراسری آیین دلبری بزرگداشت مقام شامخ مرحوم حجت الاسلام کوثری که به همت ستاد تجلیل از خادمان فرهنگ عاشورایی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با حضور مسئولین، پیر غلامان حضرت ابا عبدالله الحسین، خادمان و نوحه سرایان اهل‌بیت(ع) در تالار قدس امام خمینی برگزار شد اظهار داشت: سال گذشته نخستین همایش آیین دلبری با نام و یاد شیخ المادحین مرحوم حاج ملاحسین مولوی برگزار شد و در همان همایش از پنج نفر از خادمان عاشورایی تجلیل به عمل آمد.
وی با بیان اینکه در نخستین همایش سراسری آیین دلبری نماد و نشانه ستاد تجلیل از خادمان عاشورایی که سال‌های گذشته مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بود رونمایی شد، تصریح کرد: استان قم و خدمتگزاران قمی با علاقه و انگیزه این مجموعه را تشکیل دادند و به همت متولیان نهادهای فرهنگی این استان نماد این ستاد رونمایی شد.
دبیر ستاد تجلیل از خادمان فرهنگ عاشورایی با اشاره به اینکه از همان سال گذشته شخصیت محوری این همایش مرحوم حجت الاسلام کوثری بود، افزود: گرچه فعالیت امسال دیر آغاز شد اما تدارک دیده شده است تا این ستاد تا پایان سال در شورای فرهنگ عمومی قم هویت خاص و مستقلی پیدا کند و ان شاالله با سرپرستی و نظارت متولیان فرهنگی این کار پیوسته ادامه داشته باشد.
وافی با تاکید بر اینکه شخصیتی که امسال شخصیت محوری این همایش دارد عزیزی است که سال‌ها در روضه‌ها، نغمه‌های خود توجهی خاص به ساحت مقدس اهل‌بیت(ع) داشته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم این مجلس را بتوانیم تقدیم به آن عزیز کنیم و در انتهای برنامه از هشت نفر از کسانی که در فضاهای هیئت‌های مذهبی کشور فعالیت دارند، تجلیل خواهد شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول