اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جعفری:‌

عقب‌نشینی دشمن به‌خاطر آمادگی کامل ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: به‌دلیل آمادگی کامل و گسترده نیروهای نظامی مانند سپاه، بسیج و نیروهای مردمی است که دشمن در سال‌های اخیر فقط به تهدید ایران بسنده و همواره از تهدیداتش عقب‌نشینی کرده است.

عقب‌نشینی دشمن به‌خاطر آمادگی کامل ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که صبح امروز سه‌شنبه در مراسم افتتاح همزمان 472 پروژه بسیج سازندگی کشور و افتتاح یک پروژه در روستای مافریز بیرجند حضور داشت، از آمادگی کامل سپاه مقابل تهدیدات دشمنان خبر داد.
وی ادامه داد: نیروهای دفاع زمینی، هوایی، دریایی و سیستم پیچیده پدافند هوایی و موشکی تجهیز شده و در اوج آمادگی به‌سر می‌برند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اینکه دشمنان در چند سال اخیر به تهدید کردن ایران بسنده می‌کنند و امروز شاهد عقب‌نشینی از تهدیداتشان هستیم به دلیل آمادگی کامل و گسترده نیروهای نظامی از جمله سپاه، بسیج و نیروهای مردمی است چراکه امروز این نیروها پشت سر نظام و ولایت فقیه قرار دارند و سبب ناامید شدن دشمن شدند.
جعفری فعالیت‌های بسیج سازندگی در مناطق محروم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در یک دهه‌ای که از فعالیت بسیج سازندگی در کشور می‌گذرد شاهد فعالیت‌های گسترده این مجموعه در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم هستیم.
وی افزود: هر سال قریب به 30 هزار پروژه کوچک و بزرگ توسط بسیج سازندگی در نقاط محروم سراسر کشور اجرا می‌شود که تأثیرات بسیار سازنده و امید بخشی در مناطق دورافتاده و محروم داشته است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: 2 هزار گروه جهادی در مناطق مختلف کشور به خدمت‌رسانی به مردم مشغول هستند.
جعفری خاطرنشان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی مسئولان سپاه و بسیج به مردم مناطق محروم خدمت می‌کنند و اگر سایر دولت‌های جهان نیز این کار را انجام می‌دادند به این سرنوشت دچار نمی‌شدند چون دولت‌های سایر کشورهای جهان به فکر منافع خودشان هستند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول