اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم شنا سپاهان:

تکلیف تیم شنا سپاهان مشخص نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم شنا سپاهان گفت: هنوز باشگاه تصمیم نهایی درباره شرکت در لیگ شنا یا انحلال این تیم را نگرفته و منتظر تعیین تکلیف از سوی باشگاه هستیم.

تکلیف تیم شنا سپاهان مشخص نیست
فرهاد خائفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: باشگاه سپاهان هنوز نظر قطعی خود را درباره ادامه حمایت تیم شنا اعلام نکرده است اما مقرر شده که به سازمان لیگ اعلام آمادگی کنیم تا در آینده تکلیف تیم مشخص شود.
وی ادامه داد: بعد از مذاکرات انجام شده، باشگاه سپاهان تصمیم گرفته به هیئت شنای استان کمک کند و مقرر شده همچنان تیم شنای باشگاه در مسابقات حضور پیدا کند.
سرمربی تیم شنا سپاهان  با بیان اینکه نشست هماهنگی لیگ روز گذشته در فدراسیون برگزار شد، افزود: زمان آغاز لیگ و برگزاری طی چند مرحله در این نشست مشخص شده و به تمام باشگاه‌ها و هیئت‌ها ابلاغ می‌شود.
وی با اشاره به به بلاتکلیفی این تیم اظهار داشت: تصمیم مدیران باشگاه بر استفاده از بازیکنان بومی است اما هنوز طلب فصل گذشته شناگران پرداخت نشده و بستن تیم برای فصل آینده منوط به تصمیم‌گیری‌های جدید است.
خائفی اضافه کرد: با مشخص شدن زمان آغاز لیگ، بهتر می‌توان برنامه‌ریزی کرد، اما انتظار داریم که هرچه زودتر تکلیف تیم مشخص شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول