اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال امید صبای قم:

صبای قم برای پیروزی مقابل سپاهان به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: صبای قم در موقعیت فعلی جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال در شرایطی قرار دارد که باید برای پیروزی مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به میدان برود.

صبای قم برای پیروزی مقابل سپاهان به میدان می‌رود
هادی رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با در اختیار داشتن تیمی آماده و با روحیه به بازی‌ حساس هفته ششم لیگ برتر می‌رویم زیرا در تلاش برای جبران ناکامی‌ها، شکست دادن تیم سپاهان اصفهان برای صبای قم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
وی ادامه داد: آنچه که در بین تک تک بازیکنان تیم وجود دارد، انگیزه پیروزی و رسیدن به مکان‌های بالای جدول رده‌بندی است، بنابراین با توجه به فاصله زیادی که تا پایان لیگ برتر باقی مانده است با تمام توان در همه بازی‌های آینده به مصاف حریفان خواهیم رفت.
سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم عنوان کرد: بازی در برابر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان کار آسانی نخواهد بود اما با توجه به اینکه در شرایط فعلی بازی در خانه و در حضور هواداران ما برگزار می‌شود، تنها با هدف کسب پیروزی و سه امتیاز به میدان می‌رویم.
وی تصریح کرد: اگر انتظاری که از بازیکنان تیم داریم و آنچه که در تمرینات با آنها مرور کرده‌ایم را در دیدار دور برگشت به نمایش بگذارند، مطمئنا با کسب امتیازات لازم میدان را ترک خواهیم کرد و می‌توانیم امیدوارانه‌تر به ادامه بازی‌های لیگ برتر امید فکر کنیم.
رنجبر در ادامه به بازی هفته گذشته مقابل تیم فوتسال گسترش فولاد تبریز اشاره ‌و بیان کرد: این مسابقه متاسفانه با سومین شکست ما در دیدارهای این فصل همراه بود، اما آنقدر خوب بودیم که می‌توانستیم از بازی در خانه حریف به سه امتیاز هم برسیم.
وی ادامه داد: پیش از بازی با تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به خوبی تمرین کرده‌ایم و به بازیکنان تیم که اکثر آنها جوانان با انگیزه و جویای نام هستند، گفته‌ایم که در بازی بیشتر صبور باشند و با بردباری و تلاش بیشتر برای کسب موفقیت تلاش کنند.
مربی تیم فوتبال امید صبای قم عنوان کرد: مسابقات لیگ برتر برای بازیکنان ما نخستین تجربه است، اما در حال حاضر یکی از نیازهای ما این است که باید در تمرینات تلاشمان را افزایش دهیم و بازیکنان بیشتر دقت کنند و چارچوب دروازه حریفان را بهتر بشناسند.
وی اضافه کرد: بعد از بازی با گسترش فولاد تبریز تا دیدار با تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان فرصت خوبی بود تا ما تمرینات خوبی داشته باشیم، قطعا این هفته بازی‌ بهتری به نمایش می‌گذاریم و امتیازات لازم را برای بهبود موقعیت خود کسب می‌کنیم.
رنحبر اظهار کرد: تیم امید صبای قم در پایان هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب یک پیروزی، سه باخت و یک تساوی در حال حاضر چهار امتیازی است اما فاصله امتیازات بسیار کم بوده و مطمئنا در ادامه لیگ جبران می‌کنیم.
هفته ششم دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز سی‌ام آبان ماه آغاز می‌شود و طی آن صبای قم در دیداری خانگی، در مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به میدان خواهد رفت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول