اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از ابتدای آذر ماه اجرا می‌شود؛

اعزام مددجویان بهزیستی البرز به عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی استان البرز از اعزام مددجویان و معلولان این استان به عتبات عالیات از ابتدای آذر ماه سال جاری خبر داد.

اعزام مددجویان بهزیستی البرز به عتبات عالیات
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مرتضی مکاریان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اقدام به منظور خدمات رسانی بیشتر به مددجویان و معلولان انجام شده است.
وی ادامه داد: توجه به نیازهای معنوی این قشر از جامعه سبب می‌شود تا آنان بیشتر در اجتماع بوده و کمتر به مشکلات خود فکر کنند.
این مسئول با تأکید بر اینکه باید برنامه‌ریزی‌های لازم، امکانات رفاهی برای این قشر از جامعه به ویژه معلولان فراهم شود، افزود: طرح اعزام مددجویان به عتبات عالیات گامی مهم در راستای تزکیه نفس این افراد است.
مکاریان گفت: در این راستا و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده 89 نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی استان البرز به زیارت عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
وی در ادامه سخنان خود بر حضور معلولان در اجتماع و به کارگیری استعدادهای آنان تأکید کرد و گفت: معلولیت نباید عاملی شود که این افراد توانمندی‌های خود را به کار نگیرند و استعدادهای آنان نهفته بماند بلکه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که از ظرفیت‌های بالقوه آنان در مسیر رشد  و تعالی استفاده شود.
مدیر کل بهزیستی استان البرز افزود: یکی دیگر از اقداماتی که باید برای این افراد انجام داد تأمین شغل بوده تا آنان بتوانند با توجه به معلولیت جسمی خود امرار معاش کرده و زندگی کنند.
مکاریان خاطرنشان کرد: توجه به رفع مشکلات این قشر از جامعه می‌تواند آنان را از گوشه‌گیری نجات دهد و آنان با اعتماد به نفش کامل‌تری در اجتماع زندگی کنند.
وی ادامه داد: در بسیاری از موارد دیده شده است که معلولان دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار بالایی بوده و بهتر از یک فرد سالم کارآیی دارند اما کارفرمایان به دلیل نوع معلولیت مانع از انجام فعالیت آنها می‌شوند.
این مسئول تأکید کرد: این اقدام علاوه بر اینکه آنان را گوشه‌گیر می‌کند بسیاری از مشکلات اجتماعی را نیز برای آنان فراهم می‌آورد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: هزینه اعزام مددجویان و معلولان بهزیستی استان البرز به عتبات عالیات از سوی بهزیستی کشور پرداخت خواهد شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول