اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با اختصاص 890 میلیون تومان اعتبار صورت می‌گیرد؛

ایجاد مشاغل خانگی ویژه جامعه هدف بهزیستی

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌ مردمی بهزیستی استان مرکزی از اختصاص 890 میلیون تومان اعتبار به منظور ایجاد مشاغل خانگی ویژه جامعه هدف بهزیستی در سال جاری خبر داد.

ایجاد مشاغل خانگی ویژه جامعه هدف بهزیستی
احمد حاج‌دایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به منظور ایجاد مشاغل خانگی به هر متقاضی تسیهلات 3 تا 5 میلیون تومانی تعلق می‌گیرد.
وی تصریح کرد: با توجه به بودجه ابلاغی پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال 178 نفر از مددجویان زیرپوشش طرح مشاغل خانگی قرار گیرند.
معاون مشارکت‌ مردمی استان مرکزی همچنین از اختصاص 668 میلیون تومان اعتبار به منظور اشتغال‌زایی برای مددجویان خبر داد و خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات در نظر گرفته برای اشتغال‌زایی مددجویان 10 میلیون تومان است که انتظار می‌رود 68 نفر از مددجویان با اعتبار ابلاغی مشغول به کار شوند.
حاج‌دایی با اشاره به ثبت‌نام 507 نفر از مددجویان در طرح ثبت‌نام مشاغل خانگی گفت: در حال حاضر 800 نفر از متقاضیان اشتغال پشت نوبت هستند که علاوه بر این تعداد 140 نفر نیز در دور سوم سفر هیئت دولت به بهزیستی معرفی شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری 155 نفر از جامعه هدف این سازمان در بخش‌های مختلف مشغول به کار شده‌اند.
معاون مشارکت‌ مردمی استان مرکزی گفت: هم اکنون برنامه‌ریزی به منظور تحقق نهضت اشتغال مددجویان زیر پوشش بهزیستی اعم از زنان سرپرست خانوار، معلولین و معتادان پاک شده در حال انجام است که اخیرا جلسات مربوطه با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.
معاون بهزیستی استان مرکزی گفت: 220 معتاد پاک شده واجد شرایط در استان متقاضی کار هستند که فراهم سازی زمینه‌های لازم برای اشتغال‌ این افراد به منظور جلوگیری از بازگشت مجدد آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول