اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فیروزکوه خبر داد:

برگزاری همایش‏های سیاسی نهضت روشنگری در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه فیروزکوه از برگزاری همایش‏های سیاسی نهضت روشنگری برای اقشار مختلف بسیج در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش‏های سیاسی نهضت روشنگری در فیروزکوه
محمدعلی تاجیک امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: با توجه به رویکرد بصیرت‏دهی، آگاهی‏بخشی و ایجاد بیداری اسلامی در منطقه، سعی بر آن شده تا به مناسبت هفته بسیج برنامه‏های متنوع و مناسب این رویداد مهم منطقه خاورمیانه در نظر گرفته شود.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه فیروزکوه با اشاره به اهم برنامه‏های اجرایی هفته بسیج در شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: آذین‏بندی سر درب ادارات، نهادها و پایگاه‏های مقاومت بسیج، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، مسابقات وبلاگ‏نویسی با موضوعات بسیج، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، برگزاری همایش‏های سیاسی نهضت روشنگری برای تمام اقشار بسیج و برگزاری تور ایست و بازرسی از جمله برنامه‏های هفته بسیج در فیروزکوه است.
وی همچنین اعزام اکیپ پزشکی بسیج به مناطق محروم و ویزیت رایگان، عطرافشانی گلزار شهدا و سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری میدان تیر برای حفظ آمادگی یگان گردان امام علی (ع)، دیدار فرماندهان پایگاه‏های مقاومت و شورای حوزه با امام جمعه فیروزکوه، برگزاری گردهمایی چند هزار نفری بسیجیان با عنوان رزمایش میثاق با ولایت و همایش ضابطان امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه‏های این هفته است.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه فیروزکوه خاطرنشان کرد: این برنامه‏ها با همکاری حوزه‏های مقاومت و پایگاه‏های تابعه در سطح شهر و روستاهای شهرستان فیروزکوه اجرا می‏شود.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه فیروزکوه همچنین اظهار داشت: از 30 آبان ماه تا 6 آذر ماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است که شعار هفته بسیج امسال "بسیج، ولایت و بیداری اسلامی" است.
وی تصریح کرد: نخستین روز از هفته بسیج به نام بسیج، اخلاق و معنویت نامگذاری شده است.
تاجیک خاطر نشان کرد: دومین روز از هفته بسیج به نام بسیج،‌ سازندگی و خدمت‌رسانی و سومین روز نیز به نام بسیج، خودباوری و جهاد علمی نامگذاری شده است.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه فیروزکوه با بیان اینکه چهارمین روز از هفته بسیج به نام بسیج، ایثار و شهادت نامگذاری شده است، گفت: بسیج، جهان اسلام و انتظار نیز عنوان پنجمین روز از هفته بسیج است.
تاجیک ادامه داد: بسیج، جوانان و اقتدار و بسیج، امر به معروف و نهی از منکر عناوین روزهای ششم و هفتم از هفته بسیج است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول