اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج؛

4 پایگاه‌ مقاومت بسیج در ملارد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان ملارد از افتتاح چهار پایگاه بسیج در این هفته و در شهرستان ملارد خبر داد.

4 پایگاه‌ مقاومت بسیج در ملارد افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، محمد غدیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج سدی محکم در برابر دسایس دشمنان است لذا باید با اقدامات اساسی نیروهایی بسیجی را در کشور تربیت کرده و تفکر بسیج را در بین نسل امروز نهادینه کنیم.
وی ادامه داد: اندیشه‌های ناب بسیجی و نام بسیج امروز به عنوان الگویی بزرگ در کشور مطرح است و بسیاری از جوانان و نوجوانان علاقمند به حضور در این پایگاه‌ها هستند.
این مسئول با اعلام این که در هفته بسیج چهار پایگاه مقاومت در این شهرستان افتتاح می‌شود، تأکید کرد: بسیج در تمام دوران‌ها و به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضوری همه جانبه از خاک کشور دفاع کرد و اجازه نداد ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.
غدیری اعلام کرد: امروز نیز بسیج نقش بسیار سازنده‌ای در توسعه و آبادانی کشور دارد و در عرصه‌هایی مانند سازندگی و توسعه علم و دانش توانسته کارنامه درخشانی را از خود به یادگار بگذارد.
وی افزود: همان طور که بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش موثری را در پیروزهای پی در پی سپاه اسلام داشت، در دوران فتنه نیز توانست با حضور به موقع دسایس دشمنان را از بین ببرد.
این مسئول ولایتمداری و اتحاد را مهمترین خصایص بسیجیان اعلام کرد و گفت: اخلاص و مومن بودن از دیگر خصوصیت‌های اخلاقی بسیجیان است.
وی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های این هفته اشاره کرد و گفت: اعزام دانش‌آموزان و فرهنگیان به جشنواره قرآن و عترت، افتتاح نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقه قرآنی ویژه خواهران از مهمترین برنامه های این هفته است.
غدیری گردهمائی بسیج ادارات، اعزام اکیپ پزشکی به نقاط محروم، جشنواره سراسری وبلاگ نویسان، تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه بسیجی و برگزاری دوره آموزشی حجاب و عفاف را از دیگر برنامهه ای هفته بسیج در این شهرستان عنوان کرد.
فرمانده سپاه ملارد عنوان کرد: سرکشی به خانواده معظم شهدا،‌ غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مراسم دعای کمیل،‌ برگزاری مسابقه دو میدانی، مراسم حماسی پنج هزار نفری و برگزاری طرح هادیان بصیر ویژه معلمین از دیگر برنامه‌های این هفته است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول